КПК

Показати повну версію : Лодки Navigator обсуждение - продолжение


Сторінки : 1 2 3 4 5 6 [7]

DAG
10.11.2024, 19:13
А ейр там який, 330? Якщо так, то взагалі нема про що говорити. При ширині 180см човен взагалі не може видавати хоч би які прийнятні показники швидкості - ширина має бути мінімально в два рази менше довжини. 360 ейр буде швидше при однакових моторах і завантаженні. До того ж я вважаю, що саме в ейрах, віндах і бреззах щось не так з геометрією кіля в його носовій частині. Якийсь він дуже плоский і при навантаженні носової частини гасить швидкісні показники. На моєму Вінді, при завантаженні носової частини човна, швидкість падає суттєво. Я вже експериментував з гвинтами, зміною кута установки мотора - нічого не виходить поки що. Друге діло, коли в човні один і ніс розвантажений. В круізі і геометрія човна інша, він більш звужений в носовій частині, а кіль теж не такий широкий. Я думаю, що це суттєво впливає на швидкість. До того ж у Тохатсу чудовий штатний гвинт. Тягне двох пасажирів майже без втрати швидкості. У мене на минулому комплекті так було. 33 була швидкість коли сам в човні і 30 коли з пасажиром.

VPK_Verka
11.06.2025, 19:57
Новина сумна.
На днях в Navigator де виробляли лодки класу RIB та інши, влетів "шахед"
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

Carassius
12.06.2025, 16:50
Маю питання, чи мав хтось досвід на Вінді встановлення клину на 15 сильний мотор для зменшення тріму? Бо вже на першій дірці, а хочу ще менше.
Мене по швидкості і глісу все супер влаштовує, але є одне але.

При переході у гліс дещо сильно задирається ніс. Плюс в режимі ходу без гліса теж чи дуже повільно, чи задраний.
Буває, хвиля нормальна, і на глісі стрьомно, а в звичайному не більше 5км/г, бо далі пнеться носом у сонце