Назад   ОБЩАЛКИ ДОМА РЫБАКА > Капитан > Лодки, моторы
<Отчеты> <Барахолка> <Общалка, Объявления> <Галерея> <<Дневники>>

Примітки

Лодки, моторы
Катера, лодки, моторы LINDER.UA Алюминиевые шведские лодки

Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 25.11.2014, 10:16   #1
borzoj
 
Аватар для borzoj
 
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 315
Сказал(а) спасибо: 633
Поблагодарили 990 раз(а) в 75 сообщениях
Вибір лодки ПВХ

Досвід китайських дешевих лодок навчив мене, що як завжди скупий платить двічі. Зараз хочу розібратися яку лодку купити з ПВХ.
Бюджет до 2700грн, двомісна, можна з навісним транцем,так як колись і двигуна захочеться. Довжина 260-270см.
Дивлюся в сторону:
B-260N лодка БАРК гребная двухместная [[Ссылки только членам профсоюза. ] ;
B-260NP лодка БАРК гребная двухместная [[Ссылки только членам профсоюза. ].
Яка між ними різниця? Порадьте можете щось інше,так як в них не розбираюся.
Дякую
borzoj зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 25.11.2014, 20:56   #2
БЕРКУТ
Модератор
 
Аватар для БЕРКУТ
 
Реєстрація: 09.12.2009
Звідки Ви: Запорожская обл.Токмак.
Дописи: 4.831
Сказал(а) спасибо: 4.853
Поблагодарили 4.537 раз(а) в 1.833 сообщениях
Цитата:
Допис від borzoj Переглянути допис
Досвід китайських дешевих лодок навчив мене, що як завжди скупий платить двічі. Зараз хочу розібратися яку лодку купити з ПВХ.
Бюджет до 2700грн, двомісна, можна з навісним транцем,так як колись і двигуна захочеться. Довжина 260-270см.
Дивлюся в сторону:
B-260N лодка БАРК гребная двухместная [[Ссылки только членам профсоюза. ] ;
B-260NP лодка БАРК гребная двухместная [[Ссылки только членам профсоюза. ].
Яка між ними різниця? Порадьте можете щось інше,так як в них не розбираюся.
Дякую
Порада одна-в барахолку.
Такие лодки лучше покупать бу.Причем практически любой фирмы.

ПС.По Вашим ссылкам повеселила та которая NP.
Отличие её :в привальнике(нх не нужном)и в ШЕСТИ ручках

НХ лодке весом 22 кг ШЕСТЬ ручек,Если её на плечо закинул и понес?Бредятина такая,что такую ещё придумать нужно крепко постараться.Та еще и за ЭТО деньги берут.

Если что,лодку искать тут.http://fishing.kiev.ua/vb3/forumdisplay.php?f=144
1000% что то за зиму достойное найдете.И с ценником ДО 2000.
Удачи.
БЕРКУТ зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
wwc (27.11.2014)
Старий 26.11.2014, 09:55   #3
borzoj
 
Аватар для borzoj
 
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 315
Сказал(а) спасибо: 633
Поблагодарили 990 раз(а) в 75 сообщениях
Цитата:
Допис від беркут Переглянути допис
Порада одна-в барахолку.
Такие лодки лучше покупать бу.Причем практически любой фирмы.

ПС.По Вашим ссылкам повеселила та которая NP.
Отличие её :в привальнике(нх не нужном)и в ШЕСТИ ручках

НХ лодке весом 22 кг ШЕСТЬ ручек,Если её на плечо закинул и понес?Бредятина такая,что такую ещё придумать нужно крепко постараться.Та еще и за ЭТО деньги берут.

Если что,лодку искать тут.http://fishing.kiev.ua/vb3/forumdisplay.php?f=144
1000% что то за зиму достойное найдете.И с ценником ДО 2000.
Удачи.

а чому б/у ???
які фірму обрати?
borzoj зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 26.11.2014, 11:50   #4
БЕРКУТ
Модератор
 
Аватар для БЕРКУТ
 
Реєстрація: 09.12.2009
Звідки Ви: Запорожская обл.Токмак.
Дописи: 4.831
Сказал(а) спасибо: 4.853
Поблагодарили 4.537 раз(а) в 1.833 сообщениях
Цитата:
Допис від borzoj Переглянути допис
а чому б/у ???
які фірму обрати?
БУ,потому что за два-три года ей абсолютно ничего не будет,а ценник заметно ниже.
Про фирмы я уже говорил-любую,которая более-менее давно на рынке присутствует.Даже на вскидку полтора десятка фирм назвать можна.Та хоть бы Колибри.Прекрасные бублики делает.Весла регулируются по длинне.
БЕРКУТ зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
3 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Dimon11 (28.11.2014), Kolibriboats (26.11.2014), YXYS! (27.11.2014)
Старий 26.11.2014, 11:50   #5
Cultik
 
Аватар для Cultik
 
Реєстрація: 11.10.2009
Звідки Ви: Біля "Зачарованої Десни"
Дописи: 4.745
Сказал(а) спасибо: 2.453
Поблагодарили 7.035 раз(а) в 2.050 сообщениях
Сам маю таку-[[Ссылки только членам профсоюза. ].
В порівнянні з іншими в таком ж розмірі,завдяки своїй конструкції,набагато прудкіша в ходу і має більший кокпіт.
Cultik зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 26.11.2014, 14:25   #6
borzoj
 
Аватар для borzoj
 
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 315
Сказал(а) спасибо: 633
Поблагодарили 990 раз(а) в 75 сообщениях
і чому мене тільки в сторону Барк тягне.
borzoj зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 26.11.2014, 14:42   #7
borzoj
 
Аватар для borzoj
 
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 315
Сказал(а) спасибо: 633
Поблагодарили 990 раз(а) в 75 сообщениях
і з приводу транцу, що ліпше навісний чи вмонтований?
borzoj зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 26.11.2014, 15:52   #8
БЕРКУТ
Модератор
 
Аватар для БЕРКУТ
 
Реєстрація: 09.12.2009
Звідки Ви: Запорожская обл.Токмак.
Дописи: 4.831
Сказал(а) спасибо: 4.853
Поблагодарили 4.537 раз(а) в 1.833 сообщениях
Цитата:
Допис від borzoj Переглянути допис
і з приводу транцу, що ліпше навісний чи вмонтований?
Вот я не пойму,Вы что прикалываетесь?
Как может навесной транец быть лучше вклееного?

По поводу Барка.Нормальные лодки,но вот у двух моих знакомых на Барках сидушки выпадали.Одному поменяли,типа перепутали,у другого не знаю чем закончилось,та и Вадима уже нет с нами, но все своими глазами видел.
Так что осадочек остался.

А вобще,навесной транец имеет право на жизнь,но учтите,что это будет Ваш первый шаг на длиннючий ряд грабель.
БЕРКУТ зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 26.11.2014, 17:01   #9
puv77dp
 
Реєстрація: 19.06.2012
Звідки Ви: Днепр
Дописи: 84
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 17 раз(а) в 15 сообщениях
Цитата:
Допис від беркут Переглянути допис
По поводу Барка.Нормальные лодки,но
Но раза в два дороже от того же Колибри, Барка и др.
puv77dp зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 26.11.2014, 17:03   #10
БЕРКУТ
Модератор
 
Аватар для БЕРКУТ
 
Реєстрація: 09.12.2009
Звідки Ви: Запорожская обл.Токмак.
Дописи: 4.831
Сказал(а) спасибо: 4.853
Поблагодарили 4.537 раз(а) в 1.833 сообщениях
Цитата:
Допис від puv77dp Переглянути допис
Но раза в два дороже от того же Колибри, Барка и др.
Простите,что чего дороже?
БЕРКУТ зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 26.11.2014, 17:12   #11
puv77dp
 
Реєстрація: 19.06.2012
Звідки Ви: Днепр
Дописи: 84
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 17 раз(а) в 15 сообщениях
Виноват, Барк с Бригом перепутал
puv77dp зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 26.11.2014, 18:46   #12
vladimir07
 
Аватар для vladimir07
 
Реєстрація: 16.08.2007
Звідки Ви: ОДЕССА
Дописи: 1.776
Сказал(а) спасибо: 169
Поблагодарили 512 раз(а) в 309 сообщениях
Указаные лодки 260 я бы не рассматривал . Лодку без мотора сейчас можно не регистрироват при длине не более 250см и грузоподьемности не более 225кг. Обидный перебор получаеся на 10 см и на 8 кг. Ищите лодку, грузоподьемностью не более 225 по документам.
vladimir07 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 27.11.2014, 08:15   #13
borzoj
 
Аватар для borzoj
 
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 315
Сказал(а) спасибо: 633
Поблагодарили 990 раз(а) в 75 сообщениях
Цитата:
Допис від vladimir07 Переглянути допис
Указаные лодки 260 я бы не рассматривал . Лодку без мотора сейчас можно не регистрироват при длине не более 250см и грузоподьемности не более 225кг. Обидный перебор получаеся на 10 см и на 8 кг. Ищите лодку, грузоподьемностью не более 225 по документам.
знаю, но хочу взяти з транцем на майбутнє.
Почитавши різних людей, думаю що і навісний транець не ліпший варіант і розмір потрібний більший.
Вже дивлюся на "Kолібрі KM300 або BARK BT 310" . Зараз без двигуна, але колись може і його куплю.

І підкажіть яка зараз сума реєстрації лодки ?

Востаннє редагував borzoj: 27.11.2014 о 08:29.
borzoj зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 27.11.2014, 09:40   #14
Kolibriboats
 
Аватар для Kolibriboats
 
Реєстрація: 27.12.2011
Звідки Ви: Дніпро
Дописи: 334
Сказал(а) спасибо: 304
Поблагодарили 323 раз(а) в 152 сообщениях
Выбор моторной лодки до 300 см

Цитата:
Допис від borzoj Переглянути допис
...Вже дивлюся на "Kолібрі KM300...
Надувная моторная лодка "КОЛИБРИ" серии стандарт КМ-300.
В базовой комплектации: подвижные банки, монолитные опоры крепления транца, носовой роульс с креплением якорного каната, полноразмерная весельная группа с лопатками с улучшенными гидродинамическими характеристиками и цанговыми регулируемыми муфтами (позволяют регулировать вылет и угол атаки весла), перепускные клапана (клапана для сброса лишнего давления).
Ткань - 950 гр/м2 (опция - 1100 гр/м2).
Пайолы на выбор:
- слань-коврик;
- слань-коврик с носовой частью;
- слань-книжка;
- air-deck.

Выбор цвета: светло-серый, зеленый, камуфляж, оранжевый, темно-серый, темно-синий, комбинированный.
Если появятся дополнительные вопросы, пишите в теме или в ЛС.

С уважением,
Kolibiboats
Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Kolibri_KM-300_light-grey_iso.jpg
Переглядів: 24
Розмір:  99,0 КБ
ID:	394642Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Kolibri_KM-300_light-grey_slan-kovrik_top.jpg
Переглядів: 19
Розмір:  90,1 КБ
ID:	394645Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Kolibri_KM-300_green_slan-kovrik+nosovoi_top.jpg
Переглядів: 21
Розмір:  104,5 КБ
ID:	394646Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Kolibri_KM-300_light-grey_slan-knizhka_top.jpg
Переглядів: 18
Розмір:  93,0 КБ
ID:	394647Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Kolibri_KM-300_light-grey_white_pack_miagkie_sidenia_grey_iso.jpg
Переглядів: 20
Розмір:  102,2 КБ
ID:	394648Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Kolibri_KM-300_light-grey+orange_air-deck_iso.jpg
Переглядів: 20
Розмір:  110,1 КБ
ID:	394649Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Kolibri_KM-330_dark-grey_air-deck_iso.jpg
Переглядів: 19
Розмір:  100,4 КБ
ID:	394650Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Kolibri_KM-330_dark-grey_side.jpg
Переглядів: 21
Розмір:  36,0 КБ
ID:	394651
Kolibriboats зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 27.11.2014, 22:53   #15
Andi
 
Реєстрація: 20.02.2006
Звідки Ви: Вишневе
Дописи: 1.305
Images: 1
Сказал(а) спасибо: 4.821
Поблагодарили 4.308 раз(а) в 627 сообщениях
Цитата:
Допис від borzoj Переглянути допис
знаю, но хочу взяти з транцем на майбутнє.
Почитавши різних людей, думаю що і навісний транець не ліпший варіант і розмір потрібний більший.
Вже дивлюся на "Kолібрі KM300 або BARK BT 310" . Зараз без двигуна, але колись може і його куплю.
Якщо так о ще подивіться щось з таких варіантів...
[[Ссылки только членам профсоюза. ]
[[Ссылки только членам профсоюза. ]
[[Ссылки только членам профсоюза. ]
в мене зостанньої ссилки 315М. Бімба, зручно, швидко складається і розбирається.... Великий плюс що двигун можна почіпити то 10 к.с. в мнене 6 к.с. Як на мене з такої довжини кращого немає. Не разую довжину 330+, там двигуни до 15...

Востаннє редагував Andi: 27.11.2014 о 23:04.
Andi зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
mercnik (01.12.2014)
Старий 28.11.2014, 00:14   #16
borzoj
 
Аватар для borzoj
 
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 315
Сказал(а) спасибо: 633
Поблагодарили 990 раз(а) в 75 сообщениях
яка зараз вартість реєстрації ПВХ човна?
borzoj зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 28.11.2014, 19:18   #17
Dimon11
 
Аватар для Dimon11
 
Реєстрація: 20.02.2009
Звідки Ви: Kiev. УКРАЇНА
Дописи: 878
Images: 2
Сказал(а) спасибо: 240
Поблагодарили 692 раз(а) в 312 сообщениях
Цитата:
Допис від borzoj Переглянути допис
яка зараз вартість реєстрації ПВХ човна?
Зависит от длины лодки и мощи мотора.
Dimon11 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 30.11.2014, 13:15   #18
borzoj
 
Аватар для borzoj
 
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 315
Сказал(а) спасибо: 633
Поблагодарили 990 раз(а) в 75 сообщениях
300 - 310 см , без мотора
borzoj зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 01.12.2014, 11:56   #19
AlexMORaleX
 
Аватар для AlexMORaleX
 
Реєстрація: 10.09.2012
Звідки Ви: г. Киев
Дописи: 279
Сказал(а) спасибо: 8.139
Поблагодарили 2.611 раз(а) в 133 сообщениях
Цитата:
Допис від borzoj Переглянути допис
300 - 310 см , без мотора
Мне в 2012 году обошлась регистрация Барк-310 (без ДВС) до 1 000 грн.
Точно, к сожалению, не помню.

Составляющие сего "удовольствия":

1. Витяг з реєстру обтяжень рухомого майна - у частного нотариуса было 150 грн., у государственного, вроде 34 грн.

2. Адміністративні послуги з реєстрації - цена должна быть закреплена нормативно-правовым актом (не помню каким и сколько);

3. Збір за першу реєстрацію ТЗ - если лодка без двигателя, то зависит от длинны лодки. Глянуть можно в Налоговом кодексе. В 2012 г. было около 7 грн. за 100 см длинны. платил где-то 23 грн., вроде.

4. Оплата первинного ТО - цена должна быть закреплена нормативно-правовым актом (не помню каким и сколько).

Где-то так... возможно, что-то упустил...знающие пусть поправят...

И вообще, регистрировать лодку БЕЗ МОТОРА, ИМХО, не есть рационально. Сам так сделал, теперь жалею.
Во-первых: мотор- это вопрос времени , а вписать мотор в судновой - это почти такая же по "геморройности" процедура как и регистрация. "Зачем платить дважды???"
Сам купил уже в конце первого сезона эксплуатации на веслах себе Ямашку 6 л.с.
Во-вторых: размер 310 - это тоже вопрос времени, захочется свободного места, да и скорости (мотора поболее 10 л.с.), а продавать зарегистрированную лодку "геморройнее" чем не зарегистрированную, но со всем пакетом доков для регистации ;-)
У самого уже мотор в 15 л.с. и просится под него другая лодка, но как подумаю, что нужно проходить через процедуру снятия с учета имеющейся лодки, так сразу мысли отпадают.

Свое мнение не навязываю, но сегодня я бы не регил лодку ПВХ 310 см длинной без мотора. Мое ИМХО.
Решать Вам.

Успехов...

Востаннє редагував AlexMORaleX: 01.12.2014 о 12:14.
AlexMORaleX зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 02.12.2014, 11:03   #20
borzoj
 
Аватар для borzoj
 
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 315
Сказал(а) спасибо: 633
Поблагодарили 990 раз(а) в 75 сообщениях
Цитата:
Допис від AlexMORaleX Переглянути допис
И вообще, регистрировать лодку БЕЗ МОТОРА, ИМХО, не есть рационально. Сам так сделал, теперь жалею.
ну якщо нема можливості зараз купити мотор, не 1000 він ж коштує, то як тоді,не реєструвати і надіятись що ніхто не докопається? Чи взяти колібрі 250 яка 248см і не паритись? Для одного вистачить з головою.
borzoj зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Відповідь




Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.





Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 10:16.

vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2024 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010

Без ГМО Kapitan.ua mirrybolova.com.ua
Лодочные моторы на motor.com.ua