Назад   ОБЩАЛКИ ДОМА РЫБАКА > Капитан > Лодки, моторы
<Отчеты> <Барахолка> <Общалка, Объявления> <Галерея> <<Дневники>>

Примітки

Лодки, моторы
Катера, лодки, моторы

Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 10.11.2024, 19:13   #1501
DAG
 
Аватар для DAG
 
Реєстрація: 27.04.2009
Звідки Ви: г.Киев, Дарница.
Дописи: 146
Дякував: 246
Дякували 278 раз(и) в 32 повідомленнях
А ейр там який, 330? Якщо так, то взагалі нема про що говорити. При ширині 180см човен взагалі не може видавати хоч би які прийнятні показники швидкості - ширина має бути мінімально в два рази менше довжини. 360 ейр буде швидше при однакових моторах і завантаженні. До того ж я вважаю, що саме в ейрах, віндах і бреззах щось не так з геометрією кіля в його носовій частині. Якийсь він дуже плоский і при навантаженні носової частини гасить швидкісні показники. На моєму Вінді, при завантаженні носової частини човна, швидкість падає суттєво. Я вже експериментував з гвинтами, зміною кута установки мотора - нічого не виходить поки що. Друге діло, коли в човні один і ніс розвантажений. В круізі і геометрія човна інша, він більш звужений в носовій частині, а кіль теж не такий широкий. Я думаю, що це суттєво впливає на швидкість. До того ж у Тохатсу чудовий штатний гвинт. Тягне двох пасажирів майже без втрати швидкості. У мене на минулому комплекті так було. 33 була швидкість коли сам в човні і 30 коли з пасажиром.
DAG зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
oleh007 (22.11.2024)
Старий 11.06.2025, 19:57   #1502
VPK_Verka
 
Аватар для VPK_Verka
 
Реєстрація: 29.10.2018
Звідки Ви: Киев
Дописи: 115
Дякував: 99
Дякували 123 раз(и) в 45 повідомленнях
Navigator

Новина сумна.
На днях в Navigator де виробляли лодки класу RIB та інши, влетів "шахед"
https://vm.tiktok.com/ZMSUMMXrc/
VPK_Verka зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
8 користувачів подякували
Bohkri (Вчора), Carassius (Вчора), Cultik (Вчора), Gorro (Вчора), Oleg8510 (11.06.2025), vanohp (Вчора), zbb (Вчора), ХИЧНИК (Вчора)
Старий Вчора, 16:50   #1503
Carassius
 
Аватар для Carassius
 
Реєстрація: 24.03.2014
Звідки Ви: Одесса/Киев
Дописи: 747
Дякував: 207
Дякували 545 раз(и) в 179 повідомленнях
Маю питання, чи мав хтось досвід на Вінді встановлення клину на 15 сильний мотор для зменшення тріму? Бо вже на першій дірці, а хочу ще менше.
Мене по швидкості і глісу все супер влаштовує, але є одне але.

При переході у гліс дещо сильно задирається ніс. Плюс в режимі ходу без гліса теж чи дуже повільно, чи задраний.
Буває, хвиля нормальна, і на глісі стрьомно, а в звичайному не більше 5км/г, бо далі пнеться носом у сонце
Carassius зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Відповідь




Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.





Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 12:11.

vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010

Без ГМО Kapitan.ua mirrybolova.com.ua
Лодочные моторы на motor.com.ua