КПК

Показати повну версію : Полезная доработка мелкомеркурия


Arbat68
28.08.2015, 10:58
Просто фото

Cultik
28.08.2015, 19:26
Просто фото
Прошу вибачення.
А навіщо?

Arbat68
28.08.2015, 21:31
Справа в тому, що дзюрчик знаходиться в незручному місці, його не видно. А так - дуже добре.

Cultik
28.08.2015, 21:54
Справа в тому, що дзюрчик знаходиться в незручному місці, його не видно. А так - дуже добре.
Справа в тому що рух заднім ходом на цьому двигуні виконується його повортом на 180°.В вашому випадку водичка з контрольки буде бігти в кокпіт човна.

Arbat68
28.08.2015, 22:01
Справа в тому, що конструктивно нічого не помінялось. Як бігла вода при реверсі на струбцину, так і буде бігти. Доопрацювання зроблено виключно для візуального контролю системи охолодження.

D.J.Owl
19.09.2015, 20:57
...рух заднім ходом ... виконується його повортом на 180°. ... водичка з контрольки буде бігти в кокпіт човна.

Не вводьте в оману користувачів форуму. При повороті двигуна на 180° водичка з контрольки литиметься не в кокпіт, а лише с протележного боку. Коли в режимі "вперед" мотор пісяв на правий бік, то в режимі "реверс" пісятиме на лівий.

Хіба шо в момент повороту двигуна на вказаний кут кілька крапель потрапить... і то залежить від того, через яку стоону його повертати на 180°.

Arbat68
21.09.2015, 08:59
Не вводьте в оману користувачів форуму. При повороті двигуна на 180° водичка з контрольки литиметься не в кокпіт, а лише с протележного боку. Коли в режимі "вперед" мотор пісяв на правий бік, то в режимі "реверс" пісятиме на лівий.

Хіба шо в момент повороту двигуна на вказаний кут кілька крапель потрапить... і то залежить від того, через яку стоону його повертати на 180°.

Абсолютно точно. Контролька расположена ЗА пределами кокпита. Потому водичка льется себе за транцем. Как в положени "вперед", так и "назад". Слева или справа. А вот в стоковом варианте, т.е. без доработки, в режиме "реверс" вода льется на струбцину, но т.к. струбцина наклонена, то с нее все спокойно сливается за борт и ничего в лодку не попадает. Таким образом, этой проблемы нет ни до модернизации ни после.