Показати повну версію : Полезная доработка мелкомеркурия
Просто фото
Прошу вибачення.
А навіщо?
Справа в тому, що дзюрчик знаходиться в незручному місці, його не видно. А так - дуже добре.
Справа в тому, що дзюрчик знаходиться в незручному місці, його не видно. А так - дуже добре.
Справа в тому що рух заднім ходом на цьому двигуні виконується його повортом на 180°.В вашому випадку водичка з контрольки буде бігти в кокпіт човна.
Справа в тому, що конструктивно нічого не помінялось. Як бігла вода при реверсі на струбцину, так і буде бігти. Доопрацювання зроблено виключно для візуального контролю системи охолодження.
...рух заднім ходом ... виконується його повортом на 180°. ... водичка з контрольки буде бігти в кокпіт човна.
Не вводьте в оману користувачів форуму. При повороті двигуна на 180° водичка з контрольки литиметься не в кокпіт, а лише с протележного боку. Коли в режимі "вперед" мотор пісяв на правий бік, то в режимі "реверс" пісятиме на лівий.
Хіба шо в момент повороту двигуна на вказаний кут кілька крапель потрапить... і то залежить від того, через яку стоону його повертати на 180°.
Не вводьте в оману користувачів форуму. При повороті двигуна на 180° водичка з контрольки литиметься не в кокпіт, а лише с протележного боку. Коли в режимі "вперед" мотор пісяв на правий бік, то в режимі "реверс" пісятиме на лівий.
Хіба шо в момент повороту двигуна на вказаний кут кілька крапель потрапить... і то залежить від того, через яку стоону його повертати на 180°.
Абсолютно точно. Контролька расположена ЗА пределами кокпита. Потому водичка льется себе за транцем. Как в положени "вперед", так и "назад". Слева или справа. А вот в стоковом варианте, т.е. без доработки, в режиме "реверс" вода льется на струбцину, но т.к. струбцина наклонена, то с нее все спокойно сливается за борт и ничего в лодку не попадает. Таким образом, этой проблемы нет ни до модернизации ни после.
vBulletin версії 3.8.7, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010