Перегляд одного допису
Старий Вчора, 12:34   #1006
Оzzy
Pasha
 
Аватар для Оzzy
 
Реєстрація: 21.02.2006
Звідки Ви: Київ.
Дописи: 17.042
Дякував: 5.248
Дякували 17.401 раз(и) в 5.052 повідомленнях
Про човен більш 4м та обовязковий запис до суднового квитка двигуна - то було ще навіть при кучмі. Якщо того запису не було (не було двигуна), регістр замість строчки "моторний човен" ставив відмитку "гребний". І тоді офіційно не можна було ходити під двигуном. Я це проходив при оформленні, купівля човна - реєстрація без двигуна (вона була термінова), потім купівля двигуна, потім запис до суднового при наданні регістру документів, тому памятаю чітко. До 2000х ти приносив документи на реєстрацію, все що стосувалось човна (чеки, інше) регістр забирав, документи на двигун повертав власнику. Після 2005р, регістр почав безповоротньо забирати також оригінали доків на двигун. Таким чином право власності на двигун підтверджувалось судновим квитком.

Востаннє редагував Оzzy: Вчора о 15:37.
Оzzy зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
Гурик (Вчора)