Показати повну версію : Волосінь
Котя ра я
26.11.2009, 19:16
Прошу ГУРУ дати оцінку цим девайсам, більш того, прошу поради що залишити на зимову рибалку, а шо, взагалі не купувати. З прошлого року Адамс в негативі в мене - може я правий? Чому у різних виробників різні діаметри? як і різний кг на розрив. Чим відрізняється ФК від волосіні? Думаю використовувати 0,8-0,10 мормишки, 0,10-0,12 гірлянда, яйця, 0,12-0,14-0,16 балансир. Питань багато, тому прошу, хто проексплуатував волосіні різних виробників поділитись досвідом.:old:
Мормышка-0,12-0,15(можно даже 0,1)
Гилянда-покаток-не меньше 0,15-0,16,
Балансир-0,2.Вполне хватает как для окуня,так и для судака.Со щукой похуже.Там уже надо не меньше 0,3.
В марках не разбираюсь совершенно.Пускай лучше профессионалы подскажут.
Котя ра я
07.12.2009, 09:12
Балансир-0,2.Вполне хватает как для окуня,так и для судака.Со щукой похуже.Там уже надо не меньше 0,3.
В принципі можна погодитись, але; як буде вести себе легка мормишка в глибині, після 3-4 м, на 0,15, в стоячій воді чи на малій течії? В звя'зку з тим, що пінгвінячого досвіду обмаль, з прошлого року, хотілось би, як то прийти до консенсусу, тонкіша волосінь, але кріпчіша. Було так, шо катав "яйця" в одній прорізі(лунці) майже 3 години без зацепів, потім так цепонуло шо не міг підняти на волосіні 0,14, Джексон (крокодил) глибина 7-9 м. Хоча при спробі розриву подавала надію в кращий бік.
Ось тому і звернувся до Гуру чи профі, які не один рік "пінгвінять", але перший раз бачу доміковську апатію.:158:
Со щукой похуже.Там уже надо не меньше 0,3.
0,45 флюракарбон был как-то срезан:mad: так, что насчет 0,3 я бы не был столь категоричен
Котя ра я
07.12.2009, 16:27
0,45 флюракарбон был как-то срезан:mad: так, что насчет 0,3 я бы не был столь категоричен
Я так зрозумів, шо колір, також, дуже впливає на результативність не меньше діаметру?:confused:
Приміром: як У-2 від Тарана?