Показати повну версію : brig b310 - тріщини в транці
Доброго дня шановна громадо.
Хочу поділитися негативним досвідом та попросити поради.
Суть проблеми така. В кінці 2007 р. придбав човен brig baltic 310 та моторчик suzuki df15, і щасливо відкатав чотири сезони, і думав без проблем відкатати п’ятий, шостий, сьомий…., на останньому виїзді звернув увагу, що транцева доска-накладка трохи відходить. «Ну» – думаю, – «не біда». Заїхав в «Епіцентр», купив болти (з круглими шляпками) та гайки (які топляться у матеріалі і не виступають). Вчора розклав усе своє добро знімаю додаткові текстолітові планки-накладки з верхнього ребра транця і транцевої доски-накладки (обшив одразу після перших виїздів, щоб не так розбивалися). Зняв і …. трошки дар мови втратив. Під транцевою накладкою-доскою зверху до низу йшло дві тріщини. Сама доска накладка у гарному стані. Оглянувши характер і глибину тріщини, можна сказати, що на одному з виїздів мотор вирвав би кусок транцю і пішов у вільне плавання.
Чому і як це сталося?
Умови експлуатації.
В основному ходжу по Канівському водосховищу. Від льоду до льоду (за виключенням нерестової заборони). Щороку, в середньому, 40-45 виходів на воду, 80% виходів – сам.
Попадав і штормовий вітер, в зливи і снігопад, в морозець і гаряче сонце. Бувало і по хвильках підкидало коли ішов до берега. При транспортуванні човен розбирався щоразу. Мотори більше 15 к.с. жодного разу не втористовувалися.
Човен брався спеціально для того щоб один міг з ним справитись. Важливий фактор зіграв чисто білий колір. Трохи повівся на рекламу виробника. Човни brig серії baltic позиціонуються виробником як «Универсальная серия лодок для водных спортивных развлечений, рыбалки и семейного отдыха.….» і найголовніше виробник стверджує про « ……безопасность при плавании даже в штормовую погоду.»
Тобто виробник, теоретично, заклав у цей човен конструктивно значний запас ресурсу і міці, що й активно рекламує.
Варіантів роїться у голові безліч:
- прихований дефект у фанері чи не той сорт фанери, як результат пішли тріщини.
- човен не призначений для мотору в 15 к.с., але ж кожна продукція проходить відповідні тести?
Як це полагодити?
Придбати новий човен зараз не дозволяє бюджет. Хоча вже і поглядую в сторону коротенького rib-чика до 3,3 м, єдиний сумнів чи потягне наявний мотор, хоча для мене головне не швидкість, а безпечність. Проте це вже інші гроші.
Варіант підфарбувати, заклеїти зверху чимось «декоративним» і загнати по «шаровій» ціні – відпадає. Не хочу підставляти людей.
Хочу, якщо в цьому є сенс, полагодити, посилити і відкататися ще роки з 2-3.
Є пластина з нержавіючої сталі 1,0 мм, обшити з обох боків стягнути шпильками, зверху поґрунтувати і пофарбувати, + транцева накладка. Проте, з огляду на місце проходження тріщин, є сумніви. Тріщини пішли по шурупах, якими транцева накладка кріпилася до транцю. Чи не підуть нові тріщини.
Ще одна проблема – це перенесення номерних знаків, ну хоча за цим треба буде звернутися до виробників.
Чи взагалі вклеїти у виробника новий транець? Хоча відчуває це буде ой як не дешево і займе ну дуже багато часу. А зараз сезон, на носі відпустка :(
Чекаю Ваших пропозицій і порад.
З повагою, Іван.
вижу только один вариант 2 металлические платины с обеих сторон транца стянутые болтами
проблем скорее всего в том что транец напитался влаги и пересох
вижу только один вариант 2 металлические платины с обеих сторон транца стянутые болтами...
Нержавіюча сталь в 1 мм досить? Чи треба щось міцніше?
Нержавіюча сталь в 1 мм досить? Чи треба щось міцніше?
я бы взял 2-3 мм не меньше
и еще вариант поверху кинуть уголок тогда 40-ку вешать можно будет )))
Для Великого Бренда,как то не очень.
Maystrenko
17.07.2012, 17:50
В кінці тріщін потрібно висверлити отвір,діаметром 10-12мм ,для того щоб тріщина не пішла далі ,забити чіпками,а вже потім підсилюйте.
grigorij
17.07.2012, 20:00
Тут транець под замену. Ремонт не целесообразен. Звоните на Бриг – узнавайте цену замены. А потом вдохните – выдохните и отдавайте в ремонт. Ушатали вы его капитально.
...Ушатали вы его капитально.
Що ви маєте на увазі під "ушатали". Свідомо угробив, на всій дурі вилітав на берег/лід, збергав цілий рік під відкритим небом? Абсолютно нормальна експлуатація. Зберігання є вільне місце в гаражі, а в зимку - теплий і сухий підвал. У мого знайомого є човник 3,5м виробник "Урицкого 2", ганяє років з 5 під suzuki dt30 і на транці немає жодної тріщинки, а сам потертий і пошкрябаний і нічого. А тут кілька незначних подряпин і фанера насмоктала стільки води, що тріснула мов стиглий кавун. Більше того, в усіх місцях контакту з мотором транець був захищений додатковими накладками з тексторіту. А тут одразу заявки "ушатали".
Щойно сходив у гараж, ще раз оглянув і більше схиляюсь до думки, що тут трохи не та фанера. Я бачив багато різних ПВХ човнів, але з таким зустрічаюся вперше.
Ми ж здається купуємо човни щоб ходити на них, а не берегти як кришталеві лебеді і колоски у сервантах.
Висушим, підрихтуєм, пофарбуємо і вперед у відпустку ;).
P.S.: grigorij без образ.
to Maystrenko
Дякую за пораду. А з чого їх робити: дерево (дуб,...), фанера (сорт), інші матеріали? Сам схиляюсь до дуба. Років п'ять назад ставив чопки у старому водогоні, до цих пір стоять. Та і заготовки цього діаметру якраз є.
Доброго вечера!! Киньте текстолитовые(гетинаксовые) плиты по обеим сторонам и стяните их болтами по- периметру.Транец жить будет.Фанера не рассыпется. С ув.Андрон
- човен не призначений для мотору в 15 к.с., але ж кожна продукція проходить відповідні тести?
а я вообще не понимаю как на лодку 3.10 можно было заявить 15л.с., а в Вашем случае вообще 15 4-х тактных л.с. Пусть Ваш мотор весит не намного больше, чем двухтактная суза, вернее там вообще понты разницы, но всё же. Ходили на 3.30 -й лодках под пятнахами, Динго 3.30 с такой пятнахой на пределе, но даже вдвоём на старте "козлит", на 3.30 капитане с пятнахой самому вообще опасно....а тут 3.10.........я б на такую лодку больше Тохи 9.8 2Т не поставил бы никогда.
Но и по фото видно, что лодку Вы не бережёте, моей лодке уже 7 лет, на воде очень часто, причём и зимой, если льда нет. Ходила тоже под 15 л.с. но по сравнению с Вашей лодкой (транцем), моя лодка ( транец) выглядит как новой....без обид, но не любите Вы свою лодку.
Maystrenko
17.07.2012, 21:16
Дякую за пораду. А з чого їх робити: дерево (дуб,...), фанера (сорт), інші матеріали? Сам схиляюсь до дуба. Років п'ять назад ставив чопки у старому водогоні, до цих пір стоять. Та і заготовки цього діаметру якраз є.
Дуб саме воно,зовсім води не боіться,а навпаки від води "дубне".Зачистити засмолити ,а далі скріпляйте уголками з нержавіючоі сталюки ,краще над усе болтами,теж із нержавійки,на базарах продають.
Чопки садіть на епоксідну смолку,та і тріщини ,я думаю, зашпаклювати нею,-вода не бере.
Чтобы еще откататься 2 - 3 года нужно однозначно менять транцевую доску - лучше пусть это сделает специалист.
А судя по фото, максимально допустимая мощность мотора для этого плавсредства - до 8 - 10 л.с.
И если уж поставил мощнее ПЛМ, то эксплуатировать его нужно в режиме 2/3 максимальной мощности, а не на полностью открытой заслонке дросселя при хорошем волнении.
Во всех мануалах на плавсредства написано, чтобы пользователи не превышали указанную заводом - изготовителем мощность ПЛМ во избежание отрыва транца, потери мотора и др. печальных последствий.
Остановить трещину достаточно, высверлив сверлом Ф 3 - 4 мм с последующей заделкой.
Транец можно усилить, как кратковременную меру - на пару недель и при этом дав небольшую нагрузку, особенно на волнении.
А стОит ли игра свеч ? Все - таки замена транцевой доски специалистом и последующая щадящая эксплуатация под мощным ПЛМ ( на 2/3 мощности )может продлить жизнь лодки.
И здесь нет никакого дефекта транцевой доски, виноват пофигизм и лихачество владельца в свежую погоду.
Выводы делайте сами и не повторяйте этого впредь. IMHO.
Чтобы еще откататься 2 - 3 года нужно однозначно менять транцевую доску - лучше пусть это сделает специалист.
А судя по фото, максимально допустимая мощность мотора для этого плавсредства - до 8 - 10 л.с.
И если уж поставил мощнее ПЛМ, то эксплуатировать его нужно в режиме 2/3 максимальной мощности, а не на полностью открытой заслонке дросселя при хорошем волнении.
Во всех мануалах на плавсредства написано, чтобы пользователи не превышали указанную заводом - изготовителем мощность ПЛМ во избежание отрыва транца, потери мотора и др. печальных последствий.
Остановить трещину достаточно, высверлив сверлом Ф 3 - 4 мм с последующей заделкой.
Транец можно усилить, как кратковременную меру - на пару недель и при этом дав небольшую нагрузку, особенно на волнении.
А стОит ли игра свеч ? Все - таки замена транцевой доски специалистом и последующая щадящая эксплуатация под мощным ПЛМ ( на 2/3 мощности )может продлить жизнь лодки.
И здесь нет никакого дефекта транцевой доски, виноват пофигизм и лихачество владельца в свежую погоду.
Выводы делайте сами и не повторяйте этого впредь. IMHO.
Самое прикольное здесь,что владелец ни чего и не нарушал,на эти лодки разрешено заводом ставить 15 лошадей.
Владелец лодки в своем первом сообщении указал, что лодка не предназначена под эксплуатацию ПЛМ 15 л.с.
Пересмотрите еще раз внимательнее сообщение №1.
"- човен не призначений для мотору 15 к.с..."
Владелец лодки в своем первом сообщении указал, что лодка не предназначена под эксплуатацию ПЛМ 15 л.с.
Пересмотрите еще раз внимательнее сообщение №1.
"- човен не призначений для мотору 15 к.с..."
Посмотрите на сайте Бренда
vladimir07
17.07.2012, 22:41
И здесь нет никакого дефекта транцевой доски, виноват пофигизм и лихачество владельца в свежую погоду.
. IMHO.
Интересно, а если лодку не мочить, ее еще на дольше хватит.
Надо обратиться в магазин с заявлением и фото. Они составят заявку и дадут вам ответ. Сезон докататься , а на осень менять транец.
Я так делал, но ответ (устный) меня поразил. Лодка Бриг Динго с Аэр Деком не предназначена для тяжелых условий (моря). То, что мотор 8 сил вместо максимальных 12 в расчет не берут. Подождем письменного ответа. Моя лодка кстати на гарантии.
Владелец лодки в своем первом сообщении указал, что лодка не предназначена под эксплуатацию ПЛМ 15 л.с.
Пересмотрите еще раз внимательнее сообщение №1.
"- човен не призначений для мотору 15 к.с..."
По паспорту дозволено 15 к.с. для цього човна, під твердженням "- човен не призначений для мотору 15 к.с..." йдеться про мої власні висновки.
Як правило хожу на 1/2 чи 2/3 газу, повний газ давав лише виключно для експеременту 2 чи три рази.
Владелец лодки в своем первом сообщении указал, что лодка не предназначена под эксплуатацию ПЛМ 15 л.с.
Пересмотрите еще раз внимательнее сообщение №1.
"- човен не призначений для мотору 15 к.с..."
У ТС это был вопрос а не утверждение;).
Вдруг проблема от неправильного раскроя фанеры?! Нужно вдоль, а получилось поперек. Листы идут квадратные, можно запросто маху дать. Все мы - люди, например з будуна:):confused:.
Интересно, а если лодку не мочить, ее еще на дольше хватит.
Надо обратиться в магазин с заявлением и фото. Они составят заявку и дадут вам ответ. Сезон докататься , а на осень менять транец.
Я так делал, но ответ (устный) меня поразил. Лодка Бриг Динго с Аэр Деком не предназначена для тяжелых условий (моря). То, что мотор 8 сил вместо максимальных 12 в расчет не берут. Подождем письменного ответа. Моя лодка кстати на гарантии.
:eek::eek::eek: Про "Балтик" написано: "Высокопрочная синтетическая ткань MIRASOL - 1100 Decitex, увеличенный диаметр баллонов и днище большой килеватости обеспечивают лодкам этой серии максимальную остойчивость и безопасность при плавании даже в штормовую погоду."Это ж не только рек касается!!!
vladimir07
17.07.2012, 23:07
Я не говорю, что Бриг - плохие лодки. Отношение к клиентам Брига на Украине ОТВРАТИТЕЛЬНОЕ.
vladimir07
17.07.2012, 23:10
:eek::eek::eek: Про "Балтик" написано:
Серия Балтик называют спортивными. Транец обязан выдержать. А если еще поставить транцевые колеса,..............
Я так делал, но ответ (устный) меня поразил. Лодка Бриг Динго с Аэр Деком не предназначена для тяжелых условий (моря). То, что мотор 8 сил вместо максимальных 12 в расчет не берут. Подождем письменного ответа. Моя лодка кстати на гарантии.
после получения подобного ответа в письменном виде я б подал на них в суд
после получения подобного ответа в письменном виде я б подал на них в суд
Полностью поддерживаю.:119: Тем более на сайте про море ни слова.
Знявши фарбу з ребра транця, з'ясував, що тріщина (візуально) не проходить повністю на протилежну сторону. Фанера ніби розкололась по середині ,а тріщини пішли по критичній точці затискання струбцини, майже акурат по шурупах.
Тріщина пішла приблизно так:
vladimir07
17.07.2012, 23:30
после получения подобного ответа в письменном виде я б подал на них в суд
На моей лодке не видно явного брака, как лопнувший транец. Возможно все в пределах нормы и "лечится" другим путем. Меня возмутило само отношение Брига.
vladimir07
17.07.2012, 23:33
Знявши фарбу з ребра транця, з'ясував, що тріщина (візуально) не проходить повністю на протилежну сторону. Фанера ніби розкололась по середині ,а тріщини пішли по критичній точці затискання струбцини, майже акурат по шурупах.
Тріщина пішла приблизно так:
Усильте и осенью в ремонт. Бриг говорят долго реагирует.
Maystrenko
18.07.2012, 05:53
В кінці кінців транцеву плиту можна самому виготовити із фінськоі водотривкоі фанери,та самому замінить.
В кінці кінців транцеву плиту можна самому віготовити із фінськоі водотривкоі фанери,та самому замінить.
Ну да,давайте все так и будем делать,устранять косяки призводителей:менять транцы,ровнять кривые лодки,устранять пропускания воздуха и т.д..
С таким подходом можно и лодку самому сделать.
Ну да,давайте все так и будем делать,устранять косяки призводителей:менять транцы,ровнять кривые лодки,устранять пропускания воздуха и т.д..
С таким подходом можно и лодку самому сделать.А на сколько лет производитель даёт гарантию? Лодке 5 лет вроде как.. С таким же успехом можно предъявлять претензии производителям казанов и прогов лохматых годов за то, что расклепалось... Никто не пробовал? :)
А на сколько лет производитель даёт гарантию? Лодке 5 лет вроде как.. С таким же успехом можно предъявлять претензии производителям казанов и прогов лохматых годов за то, что расклепалось... Никто не пробовал? :)
Получается срок службы лодки с таким именем пять лет,слабовато.
Maystrenko
18.07.2012, 08:42
Ну да,давайте все так и будем делать,устранять косяки призводителей:менять транцы,ровнять кривые лодки,устранять пропускания воздуха и т.д..
С таким подходом можно и лодку самому сделать.
Човен 2007го року про які косяки йдеться,дякувати богу що він і так цілий,за те що можливо відремонтувати самому навіщо викидати 1000 своіх кревних.
Я не говорю, что Бриг - плохие лодки. Отношение к клиентам Брига на Украине ОТВРАТИТЕЛЬНОЕ.
И что интересно,гарантийный срок Брига на Украине 24 месяца,а в России 84 месяца.Непанятна.
Човен 2007го року про які косяки йдеться,
Вдруг проблема от неправильного раскроя фанеры?!
Maystrenko
18.07.2012, 09:08
Вдруг проблема от неправильного раскроя фанеры?!
Очевидный факт ,транец был изготовлен из некачественного сырья.
Очевидный факт ,транец был изготовлен из некачественного сырья.
На жаль, визначити на око якість фанери і правильність крою я не можу. Сьогодні зачищу шліф машиною проблемні місця і під’їду до одного з київських виробників, хай вони подивляться і дадуть свій висновок. Чому це могло трапитися. Порушення режиму експлуатації чи неякісний матеріал.
Результати оприлюдню тут. Незалежно від того, які вони будуть і хто буде винуватий.
Ще одна ремарка.
Спілкуючись із одним із працівників компанії brig (не продавцем), дізнався, після перевірки про серійному номеру, що ця партія чисто білих baltic-ів, пішла вся на експорт нібито в Канаду. Проте 20 човнів цієї партії оптом придбала одна українська фірма, що продає туристичне спорядження, в якої я і придбав цей човен.
Також хотілося б почути коментар від форумчанина під ніком "Старпом", як я розумію людина дуже близька до виробництва човнів тм brig.
vladimir07
18.07.2012, 22:00
Також хотілося б почути коментар від форумчанина під ніком "Старпом", як я розумію людина дуже близька до виробництва човнів тм brig.
Общался я со Старпомом по телефону. Человек хороший, но к производству лодок отношения не имеет.. Как я понял , производство, это отдельная фирма и продажами в Украине не занимается и вообще ориентирована только за рубеж.
vladimir07
19.07.2012, 23:15
А на сколько лет производитель даёт гарантию? Лодке 5 лет вроде как.. С таким же успехом можно предъявлять претензии производителям казанов и прогов лохматых годов за то, что расклепалось... Никто не пробовал? :)
По моему о претензии речь пока не идет. Надо будет заменить транец. Платно или бесплатно, но все равно на производстве Брига это могут сделать лучше.
Кстати Бригу практически невозможно предьявить притензии. В инструкции к лодке написано - Запрещается накачивать балланы и кильсон более 0,15кг см2. Цифры несуразные.
По моему о претензии речь пока не идет. Надо будет заменить транец. Платно или бесплатно, но все равно на производстве Брига это могут сделать лучше....
Вчора завіз човен до одного з київських виробників. Вердикт фахівця – замінити транець. Причина - неякісна фанера. Поставити накладки можна було б, проте враховуючи слабкість фанери (тріщини пішли якраз по шурупах транцевої дошки-накладки), можуть піти нові тріщини, що може призвести до небажаних наслідків.
До речі, там в ремонті були кілька човнів з «класично» намоклими і прогнилими транцями, буду забирати свого човника зроблю фото. Руйнування транців у них йшло від дна човна.
Громовой Александр
20.07.2012, 12:38
инфа по приклейке транцев [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
:lodka:
Интересно, а если лодку не мочить, ее еще на дольше хватит.
Надо обратиться в магазин с заявлением и фото. Они составят заявку и дадут вам ответ. Сезон докататься , а на осень менять транец.
Я так делал, но ответ (устный) меня поразил. Лодка Бриг Динго с Аэр Деком не предназначена для тяжелых условий (моря). То, что мотор 8 сил вместо максимальных 12 в расчет не берут. Подождем письменного ответа. Моя лодка кстати на гарантии.
а что у вас тоже с лодкой какя- то проблема? спрашиваю пото му что у самого балтик 380 2005г пока нет никаких проблем, кроме того что усилил киль, немного потёрся , предыдущий хозяин не разбирал лодку и там собиралась грязь.
инфа по приклейке транцев [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
:lodka:
к стати на бригах вроди как раз так и вклеен транец
vladimir07
27.07.2012, 11:58
а что у вас тоже с лодкой какя- то проблема? спрашиваю пото му что у самого балтик 380 2005г пока нет никаких проблем, кроме того что усилил киль, немного потёрся , предыдущий хозяин не разбирал лодку и там собиралась грязь.
Да как сказать. Проблем то наверное нет, просто хотелось большего. Я нигде не писал, что лодка плохая, просто слишком легкая в одного на воде.
А как кстати, Вы усилили киль? И до каких цифр качаете?
мне в сервисе (не бриговском) на потёртое место наклеили ещё один слой пвх вдоль киля, сколько качаю не мерял но кажется что насос у меня не накачивает киль до нужного состояния , насос колибри однокамерный ,качает быстро но давление мне кажется слабое для киля , эфект бревна есть на определённой скорости но если дать газу по полной то с увеличением скорости пропадает
vladimir07
27.07.2012, 12:56
м
насос у меня не накачивает киль до нужного состояния , насос колибри однокамерный ,качает быстро но давление мне кажется слабое для киля , эфект бревна есть на определённой скорости но если дать газу по полной то с увеличением скорости пропадает
Андрей ( Царь) тоже качает свою Динго 330 (киль) сколько может продавить насос. Померили(несколькими манометрами) и обалдели .
Киль 0,9 , баллоны 0,45 .
а какой у него насос?
интекс дабл квик 3.
У п’ятницю забрав човна з ремонту. Причина тріщин – неякісна фанера, більше того це була звичайна не вологостійка фанера. Іншої «ушатаності» – не виявлено.
Як і обіцяв кілька фоток з проблемними транцями.
Перший, власник не дуже полюбляв зливати зайву воду, і взагалі забув про клапан. Човен марки «Zodiak».
Другий, вирваний транець, причина "особливе" вклеювання транця. Човен марки «Honda». Про це дуже докладно розказано у посиланні Олександра Громового. Більше того виробник зробив паз кріплення транця двоступеневим. Перший паз – на всю товщину транця, другий на половину.
Проблему вирішено, тему можна закривати.
У п’ятницю забрав човна з ремонту. Причина тріщин – неякісна фанера, більше того це була звичайна не вологостійка фанера. Іншої «ушатаності» – не виявлено.
Як і обіцяв кілька фоток з проблемними транцями.
Перший, власник не дуже полюбляв зливати зайву воду, і взагалі забув про клапан. Човен марки «Zodiak».
Другий, вирваний транець, причина "особливе" вклеювання транця. Човен марки «Honda». Про це дуже докладно розказано у посиланні Олександра Громового. Більше того виробник зробив паз кріплення транця двоступеневим. Перший паз – на всю товщину транця, другий на половину.
Проблему вирішено, тему можна закривати.
Пожалуйста, заключение экспертизы в студию! Налицо следы неправильной эксплуатации, а никак не вина Брига. Бриг использует только фанеру влагостойкую. По поводу заявлений "с бодуна" - увольняется человек в тот же день, продукция проверяется. По поводу "лист квадратный и направление волокон"- идите учить сопромат (листы шпона в фанере склеены под углом 90) и листы эти таки 2,5*1,25 потому что это не строительная фанера, а специализированная.
Хотелось бы увидеть заключение. С таким сталкивались только при превыщении рекомендуемых параметров двигателя и при наплевательском отношении к лодке. Возможно, что вы ее не высушили и она попала под мороз (хотя я и не берусь это утверждать)
Вчора розклав усе своє добро знімаю додаткові текстолітові планки-накладки з верхнього ребра транця і транцевої доски-накладки (обшив одразу після перших виїздів, щоб не так розбивалися). Зняв і
Чому і як це сталося?
Умови експлуатації.
В основному ходжу по Канівському водосховищу. Від льоду до льоду (за виключенням нерестової заборони). Щороку, в середньому, 40-45 виходів на воду, 80% виходів – сам.
Попадав і штормовий вітер, в зливи і снігопад, в морозець і гаряче сонце. Бувало і по хвильках підкидало коли ішов до берега. При транспортуванні човен розбирався щоразу.
Відповідь знаходиться у вашому ж пості- порушення умов експлуатації транспортного засобу. Випадок не гарантійний та нема чого тут розповідати казки про"звичайну", а не вологостійку фанеру, бо це вже схоже на наклеп.
Пожалуйста, заключение экспертизы в студию! Налицо следы неправильной эксплуатации, а никак не вина Брига. Бриг использует только фанеру влагостойкую...
Думав, що тема затихла, а ось і представник виробника з’явився.
Скажу відверто, мене мало турбує, як покроєна фанера (до речі, це не моя репліка, а інших форумчан). Я кінцевий споживач. У паспорті до човна заявлені конкретні (та і на офіційному сайті) технічні характеристики. Так от, я Вас здивую, я їх дотримуюсь. Крім цього, покажіть мені рибалку який виходячи у водосховище не попадав у бовтанку чи у різкий перепад погоди? Ідеальної погоди у природи не буває. Здається коли ми купуємо річ із заявленими характеристиками, ми маємо на щось розраховувати.
Більше того, я Вас ще раз здивую. На днях, я замінив кіль у човні, чому бо він почав нагадувати мікросито. На мою думку, причина банальна – фірмовий пластиковий п’ятачок вставка (біля транця). Ефект «мікросита» проявився у місці згину перед ним. Точка напруження.
Мабуть це теж «порушення умов експлуатації» :). Збирав човен і ходив на ньому. Прямо грішник, за Вашими словами, я виходжу.
«Хотелось бы увидеть заключение»
Я ніби в суд подавати не збирався, відповідно за експертним висновком до профільної установи не звертався. Якщо у Вас (чи у інших представників brig) є дуже велике бажання самостійно оглянути дефект. Готовий зустрітися, дефектний транець я не викинув. Так, залишив для пам’яті.
Що ви маєте на увазі під "ушатали". Свідомо угробив, на всій дурі вилітав на берег/лід, збергав цілий рік під відкритим небом? Абсолютно нормальна експлуатація. Зберігання є вільне місце в гаражі, а в зимку - теплий і сухий підвал. У мого знайомого є човник 3,5м виробник "Урицкого 2", ганяє років з 5 під suzuki dt30 і на транці немає жодної тріщинки, а сам потертий і пошкрябаний і нічого. А тут кілька незначних подряпин і фанера насмоктала стільки води, що тріснула мов стиглий кавун. Більше того, в усіх місцях контакту з мотором транець був захищений додатковими накладками з тексторіту. А тут одразу заявки "ушатали".
Щойно сходив у гараж, ще раз оглянув і більше схиляюсь до думки, що тут трохи не та фанера. Я бачив багато різних ПВХ човнів, але з таким зустрічаюся вперше.
Ми ж здається купуємо човни щоб ходити на них, а не берегти як кришталеві лебеді і колоски у сервантах.
Висушим, підрихтуєм, пофарбуємо і вперед у відпустку ;).
P.S.: grigorij без образ.
to Maystrenko
Дякую за пораду. А з чого їх робити: дерево (дуб,...), фанера (сорт), інші матеріали? Сам схиляюсь до дуба. Років п'ять назад ставив чопки у старому водогоні, до цих пір стоять. Та і заготовки цього діаметру якраз є.
Ще раз: порушення умов експлуатації. Замість додаткового "захисту" як ви вважали ви просто вбили транець одразу. Фірмова конструкція не вимагає ніяких додаткових "захистів", крім того, вам вірно рекомендували звернутися на виробництво, бо насправді заміна транця виконується лише разом із дном і виконати її можна лише в умовах виробника. А якщо б звернулись, то може було б все інакше. Ваш випадок перший. До цього я такого ніколи не бачив. А от звернулися ви до непрофесійних людей, бо відрізнити фанеру вологостійку насправді не так складно, як вважається. Щиро бажаю вам і надалі без жодних проблем експлуатувати цей човен, але хотілося б поглянути на човен після ремонту, якщо можна, зробіть, будь ласка, фото. Особливо мене цікавлять місця зклейки із дном і ступінь натягання дна та кут, під яким транець вклеїли.
Ще раз: порушення умов експлуатації....
Дякую за побажання.
Що стосується додаткового захисту, це була 3мм пластина з текстоліту на транцеву накладку. Шурупи були підбрані такого розміру щоб не пошкодити основну транцеву доску. Лише один (останній) трохи вліз у основну доску. Проте як видно на фото він не грав погоди. Решта дірок це ваші – заводські. Щодо компетентних фахівців із київського сервісу, один раз звернувся до них за якоюсь дрібничкою, так культурно був посланий у напрямку іди і не мішай. На скільки я зрозумів вони не були зацікавлені у копійчаному ремонті – заклеїти прокол (3х4мм). Відповідно, поніс роботу і гроші до іншого більш адекватного сервісу, виробник теж достатньо відомий.
Що стосується огляду човна після ремонту. На жаль на цих вихідних на воду не виходив, фотки не робив, а та просто зібрати і розібрати човна ліньки. Більше того це вже не Ваш клопіт. І якщо будуть якісь претензії, то повірте аж ніяк не до Вас.
На фотографіях приведених нижче (#47) якраз і показано порушення умов експлуатації, пов’язані з порушенням умов експлуатації. У першому випадку замокання фанери, у другому – перевищення допустимої максимальної потужності мотору (+ особлива технологія вклейки транця).
Так що у мене претензій до brig не має.
Човен поки ще мене цілком влаштовує, хоча в планах на майбутнє приглядаю іншого.
У Вас «правильна мантра» – «в усьому винуватий покупець, це порушення правил експлуатації» :)
vBulletin версії 3.8.7, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010