КПК

Показати повну версію : Потрібна порада по Елінг AIR 340 чи аналогам з надувним дном.


Grad
28.08.2024, 14:48
Купив лодку Елінг Парсун АІР 340. Лодказ надувним днищем типу АІР-Дек + гідролижа. Все днище з гідролижею сплошне, єдине ціле, накачується одним клапаном. До лодки в комплекті на транець ішов прикріплений збільшувач висоти транця, накладка десь на 30-40мм(ним не користувались, зовсім новий). Начепили двигун Ямаха-6 4т, сіли вдвох з лахами десь 180кг на пів газу одні прохвати, навіть коли двигун повністю загнаний під лодку.Зняли наставку(транець став 384мм), на загнаному моторі в 3/4 газа їде, далі прохвати. На слідуючий день почепив свій такий же двигун 5кс і спробував сам(з лахами 100кг), без наставки(транець рівний) їде в повний газ тільки на загнаному крайньому положенні. Без проставки відстань від низу дна до плити мотора 65мм. По теорії повинно бути 20-30мм, по відчуттям таке враження, що потрібно випилювати в транці нішу, щоб іще опустити двигун. Може хто стикався з даним явищем підкажіть, що можна зробити. Дякую.

Балтиец
28.08.2024, 20:18
На сколько мне известно, АКП/ плита на Ямахах и Хондах должна быть не 10-30 мм, а 50-80 мм, что заявлено у производителей.
У вас неправильная информация "по теории", не нужно заморачиваться.

Grad
28.08.2024, 20:24
На сколько мне известно, АКП/ плита на Ямахах и Хондах должна быть не 10-30 мм, а 50-80 мм, что заявлено у производителей.
У вас неправильная информация "по теории", не нужно заморачиваться.

Я б і не заморачувався, але вона не йде, глісує 18км/час.
Ось відео саме моєї лодки під іншими двигунами у попереднього власника.
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

Мike
03.09.2024, 10:12
Ямаха 6 4 т, отстой мотор. Я на нем не мог на глисс выйти в одного . Думал лодка виновата. Потом взял мерка 6 и гуд. Одно радовало что ямаха непроливайка.

dddnew
03.09.2024, 17:47
Товарищ на 6 казанке на таком моторе носится шо угарелый :D глис уверенный а вот двоих уже никак.

Grad
07.09.2024, 18:39
Ямаха 6 4 т, отстой мотор. Я на нем не мог на глисс выйти в одного . Думал лодка виновата. Потом взял мерка 6 и гуд. Одно радовало что ямаха непроливайка.
Та ну, товарищ 100кг+ шмоток 20кг + рыба 40кг на 6-ке 4т АкваМания290(книжка) глиссирует, я на АкваШторме(книжка) в таком же весе, только рыбы 15кг на своей на глис с трудом, но выхожу.
Когда Элинг плохо шел под моей 5-й, взял на пять минут Мерк-5 4т, все тютелька в тютельку.

Grad
07.09.2024, 18:42
Купив лодку Елінг Парсун АІР 340. Лодказ надувним днищем типу АІР-Дек + гідролижа. Все днище з гідролижею сплошне, єдине ціле, накачується одним клапаном. До лодки в комплекті на транець ішов прикріплений збільшувач висоти транця, накладка десь на 30-40мм(ним не користувались, зовсім новий). Начепили двигун Ямаха-6 4т, сіли вдвох з лахами десь 180кг на пів газу одні прохвати, навіть коли двигун повністю загнаний під лодку.Зняли наставку(транець став 384мм), на загнаному моторі в 3/4 газа їде, далі прохвати. На слідуючий день почепив свій такий же двигун 5кс і спробував сам(з лахами 100кг), без наставки(транець рівний) їде в повний газ тільки на загнаному крайньому положенні. Без проставки відстань від низу дна до плити мотора 65мм. По теорії повинно бути 20-30мм, по відчуттям таке враження, що потрібно випилювати в транці нішу, щоб іще опустити двигун. Може хто стикався з даним явищем підкажіть, що можна зробити. Дякую.
Для власників саме цих лодок. Основне НАКАЧАТИ ДНО НЕ НИЖЧЕ 0.6Бар., і лодка піде, як по маслу.