Показати повну версію : Ремонт меркюрі
Доброго дня шановні користувачі форуму, потрбна допомога, при знятті редуктора продольний вал залишився на моторі тобто вийшов з редуктора, підкажіть будь ласка як його дістати з мотору щоб нічого не запороти.
Якщо той самий - то там ремонт вже не допоможе)))
гуглив полуторотактний ДВЗ, нічого не знайшов. Підпишусь на тему, цікаво. :)
6/4 тактний
Там звичайна шліцева посадка (торсіонний вал - коленвал). Повинен був вийти без напрягів, буквально під вагою демонтованого редуктора. Я так розумію, цього не сталося, редуктор зняли, а вал вийшов з самого редуктора. Питання - як він пройшов крізь корпус помпи, зламав її, чи крильчатка на той момент вже була пошкоджена та шпонка на валу самоліквідувалась зі свого місця?
Якщо так, є два шляхи. Струбциною зажати вал, наприклад, за те місце, де стояла крильчатка (там не відповідальна поверхня, подряпини допускаються, але так шоб не "забити" паз під шпонку). Потім імпульсний молоток до струбцини. Ну і...
Якщо місця мало, то демонтувати весь блок, звісно він вийде з валом.
Ще один шлях - спробувати перфоратором розшевелити вал, наприклад через пластину більш пластичного металлу(алюм, бронза, тощо), прикладаючі її до торця валу, а потім перфом. Але без фанатізму звісно...
vBulletin версії 3.8.7, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010