Показати повну версію : Псевдокиль або гідролижа.
Доброго дня. Лодка Аквашторм 3м з полом "книжка" і двигуном Ямаха 5к.с. 4т. Я з усіма причандалами 100-105кг без риби, грибів і т.д. легко виходжу на гліс, але тільки вага урожаю понад 15кг вже тільки напівгліс. Взяв спробувати надувний кіль, нічого не дало. Читаю, що на пвх-лодках Парсун встановлювались плоскі аер-кілі по всій длинні шириною 35см в товщиною 4см. Його можна купити окремо. Можливо хто ставив такий девайс на свої пвхашки, як результат? Правда на Парсуні не така конфігурація транця і слань, та можу теж кинути на дно два комплекти слані(6 дощечок) з гребних лодок, щоб застелити пол сланями замість книжки.
Существует простая формула расчета мощности: на 30 кг веса приходится 1 л. с.
В вашем случае суммарный вес: мотора, лодки и того что в ней находиться не должно превышать 150кг.
Иначе глиссера не будет. Увы...
Существует простая формула расчета мощности: на 30 кг веса приходится 1 л. с.
В вашем случае суммарный вес: мотора, лодки и того что в ней находиться не должно превышать 150кг.
Иначе глиссера не будет. Увы...
Эта формула разнесена в хлам моим примером, где я со снаряжухой зимой 110кг + лодка с двиглом 55кг + улов 15кг = 180кг и выхожу на глис, а лодка с надувным дном, где 2 упитанных чела с хламом под 4т Сузукой 6лс только скользит по воде. Так же должно быть и с гидролыжей, хотя она меньше по площади надувного дна, может чуть меньше эффект.
Нужен совет практика, а не теоретика.
Любитель
10.05.2024, 07:29
На мою думку кіль не для виходу на гліс, а для кращої керованості на тому ж глісі. Чим більше кіль, тим важче виходити на гліс (це вже на своєму досвіді).
Нужен совет практика, а не теоретика.
Совет теоретика:D вырезать гидролыжу из стиродура и попробовать.
Совет практика, киль у вас есть, 9,8 два такта - ваше все.
Совет теоретика:D вырезать гидролыжу из стиродура и попробовать.
Совет практика, киль у вас есть, 9,8 два такта - ваше все.
Дякую за поради. Зі стиродура не вийде, потрібен суцільний лист, а там длинна 1.2м, потрібно 2.2м, та і товщиною 40мм не такий міцний, а робити 100мм - вже не те. Про 2т двигун забув, як про страшний сон, стояла в мене на Криму 40-ка, бензину-масла - не прогодувати, взяв 50-ку 4т, взула і забула ). Розумію, що вихід на гліс на 9.8 і швидкість чудова, та я викатую за день 1л бензину, поставив 9.8 товариша, ті ж умови 3л+масло і біля берега заглох. Та і зараз не час до покупок, потрібно ліпити ) з того, що маємо. Просто однозначно люди купують даний девайс, як і звичайні циліндричні килі, чекаю відгуків користувачів.
If You Want To Fuck The Sky You Must Teach Your Penis Fly
На мою думку кіль не для виходу на гліс, а для кращої керованості на тому ж глісі. Чим більше кіль, тим важче виходити на гліс (це вже на своєму досвіді).
Це не кіль, а гідролижа(псевдокіль), плоский, товшиною 4см і шириною 40см, дно з ним має вигляд не трикутника, як при килі, а ледь замітної трапеції. Плавучість цього псевдокіля має легенько підіймати лодку над водою і при русі на глісі ковзати по воді, майже як лодка з повністю надувним дном. Та все це теоретично, на практиці - не знаю.
If You Want To Fuck The Sky You Must Teach Your Penis Fly
It's better to fly
Доброго дня. Лодка Аквашторм 3м з полом "книжка" і двигуном Ямаха 5к.с. 4т. Я з усіма причандалами 100-105кг без риби, грибів і т.д. легко виходжу на гліс, але тільки вага урожаю понад 15кг вже тільки напівгліс. Взяв спробувати надувний кіль, нічого не дало. Читаю, що на пвх-лодках Парсун встановлювались плоскі аер-кілі по всій длинні шириною 35см в товщиною 4см. Його можна купити окремо. Можливо хто ставив такий девайс на свої пвхашки, як результат? Правда на Парсуні не така конфігурація транця і слань, та можу теж кинути на дно два комплекти слані(6 дощечок) з гребних лодок, щоб застелити пол сланями замість книжки.
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
Взяв "на прокат" гідролижу з пвх Парсун, попутно поексперентував з сланями на полу замість пола-книжки.
vBulletin версії 3.8.7, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010