КПК

Показати повну версію : Хонда 30


ХИЧНИК
01.09.2021, 13:59
Всем добра . Такая беда. Мотор крутит 6000 . На полном ходу прошёл минут 40 . Ни с того ни с сего заглох . Запуск с пол тычка . Слегка нестабильные холостые . Даю газ 4400 оборотов и все ... Так и вернулся на базу на 4400 . Дальше давится . Слил бенз с карба, погулял часа 2 . Завел , норм . Опять 6000. Через час ходу опять заглох. Завелся с пол оборота . Даю газ 2600 и давится . Так и вернулся на базу . Следующие 2 выезда все ок , НО ... 5400 в 2 чел , 5400 в одного. На троле иногда холостые то 650 то 1000 . Иногда 10 мин проедет на хх и глохнет заводится с пол оборота и норм . Что может быть ? Мозги у карбовой хонды читаются ? Куда лучше обратиться в Киеве (пригород) за помощью . Кто хорошо шарит в Хонде ? Спасибо .

Оzzy
01.09.2021, 19:28
Такая беда. Мотор крутит 6000 . На полном ходу прошёл минут 40 . Ни с того ни с сего заглох .

В этот момент ошибки были? Имею ввиду звуковую сигнализацию (зуммер) или световую индикацию (нижний красный светодиод на коммандере)?

Запуск с пол тычка . Слегка нестабильные холостые .

Насколько нестабильные?

Даю газ 4400 оборотов и все ... Так и вернулся на базу на 4400 . Дальше давится .

"Все..." - то когда уже ноги холодные, а тут иная картина. Гашетка в пол, а мот больше 4400 не крутит?

Слил бенз с карба,

С какого именно? Там их целых три штуки...

Завел , норм . Опять 6000. Через час ходу опять заглох. Завелся с пол оборота .

Как в этот момент вели себя холостые?

Даю газ 2600 и давится . Так и вернулся на базу . Следующие 2 выезда все ок , НО ... 5400 в 2 чел , 5400 в одного. На троле иногда холостые то 650 то 1000 . Иногда 10 мин проедет на хх и глохнет заводится с пол оборота и норм . Что может быть ?

Предварительный диагноз - xуевничает один из трех карбов. Где то шлоeбень в виде мусора засела. Что делать - снимать весь впускной коллектор вместе с блоком карбов, все разбирать, включая каналы качества, тщательно мыть, собирать, запускать, настраивать по необходимости - и на воду. Предварительно промыть всю топливную систему и заменить штатный подкапотный топливный фильтр.

Мозги у карбовой хонды читаются ?

Нет, не читаются. Там нет "мозгов" в классическом понимании. Весь коммутатор реализован на жесткой дискретной "ТТЛ-логике"...

Оzzy
01.09.2021, 19:50
Чуть не забыл. Мот какого года?

ХИЧНИК
01.09.2021, 20:51
Привет Паша .
1. Сигнализаторы не срабатывали . Не знаю , мож не работают . Давление только зеленым светит , когда мотор работает . Снимал колпак ложил руку на блок . Горячий , но руку секунд 5 - 7 можно держать . Из контрольки вода тёплая , не горячая .
2 .Подтраивал , не постоянно .
При "приступе " снимал колпачки на холостых .
Вывод нестабильная работа среднего цилиндра.
И если на одном , на верхнем работает , на нижнем тоже . На одном среднем глохнет сразу .
3. После того как заглох , заводится без проблем . Даю газ и после 2/3 начинает задыхаться . Убираю газ на 2/3 работает как ни в чем не бывало.
4. Топливо сливал со всех 3 карбов . Сразу похер , а как постоит начинает работать норм .
5 . Нормально .
На шильде 2010 . Под кембриком на ввп 2005 или 2006 не помню . Мотор 552 куба уже .
Последние 3 выезда по 20 литров бенза +- , проблем никаких . Ходил и полный газ и на 5000 ... Все ок . Иногда глохнет когда долго работает на холостых . Потом заводится и едет . Иногда продергивает когда иду на холостых на передаче . И еще момент, Раньше 2 чел обороты 5600, я сам 6100 . Теперь я 5400 и вдвоём 5400 . Иногда 5200 . Короче "крутится" от настрония

Оzzy
01.09.2021, 21:22
И Тебе Здравия))!

90% проблема в одном из карбов, по твоим вводным - по второму цилиндру. Попавшая грязюка "регулирует" гтж и остальные системы как Бог на душу положит. Эксплуатировать с такой картиной категорически не рекомендую. Можно "разложить мотор автогеном". Объясняю, если один из карбюраторов "беднит", смесь в этом цилиндре будет гореть в нетипичном режиме, с бОлее высокой температурой, и создавая бОльшие ударно-вибрационные нагрузки в поршневой. При этом двигатель не будет развивать полную мощность (что у тебя и происходит). Результаты будут плачевные...

ПС. Этот двигатель на холостых ГЛОХНУТЬ НЕ ДОЛЖЕН. НИКОГДА.

ППСС. На всякий случай - свечи давно менял? Какое топливо льешь?

ПППССС. Прокатись, так чтоб проблема нарисовалась, пару минут проедь, заглуши, выкрути свечи, и дай сюда фото всех трех...

ХИЧНИК
01.09.2021, 21:51
Свечи заменил как только купил мотор . Тобишь ходют они второй сезон . Сколько часов не скажу , литров 300 бензина спалили . Топливо 95 Сокар , реже 95 V - pover Shell . Другое за 2 года не заливалось .
Паш , а ты шо , на пенсию, на больничку или будешь работать ?
Я бы к тебе и припер. 😁
Или если в завязке, подскажи к кому обратиться.
А то че-то я очкую в карбы сам лезть 😁

Оzzy
02.09.2021, 00:34
Фото свечей в студию. Алгоритм что я тебе давал только выполни.

Перейди на 92й от того же сокара. И экономия и мотор себя лучше чувствует.

Пенсия здесь мне не светит, несмотря на мои 27 лет текущего официального стажа. Но я не в обиде и не ропщу. Родину не выбирают...

Буду работать, но по другим принципам.

Припереть можешь, на след неделе, но сроков готовности я тебе не назову, по загрузке все расписано уже на середину октября. Будет окно - займусь, не будет - соответственно. Но при этом сразу просьба, если привезешь - не названивать через каждые два дня и не терроризировать вопросами "когда будет готово":cool::D

Единственный человек, которого смогу рекомендовать - Саша из Ирпеня, ник на форуме alexwas. А так - работаю один. Брал учеников - не выдерживают нагрузки, уходят туда, где попроще. Да и спокойней одному, когда делаешь один, вся ответственность на тебе, не нужно ее делегировать тому, в ком не уверен, и потом ночами не спать...

Если не уверен в собственных силах, лезть самому не надо. Там есть пару конкретных засад, если их не знать, накосячить можно ой как не слабо...

ХИЧНИК
14.09.2021, 17:03
Паша ты как всегда оказался прав . Почистили карбы и все стало гуд . Крутит 6150 . С холостыми чуток непонятно. На нейтрали 700 -750 оборотов и все гуд , четинько , ровненько работает . А вот когда иду на передаче обороты проседают на 50 оборотов ( примерно ) и иногда подколбышивает . Не глохнет. Добавляю до 800 и порядок . Но напрягает по милиметру ловить командером эти 800 оборотов . Не подскажешь , а лучше ткни на фото где подкрутить ему 50-100 оборотов ? Возможно на холостых проседает из за "тяжёлого " винта как для Хонды 30 . Напомню у меня сейчас стоит сталь 10 1/8 х 15 . Кстати когда искал винт , продавцы на меня смотрели как на больного 😂 ... Говорили , что и 5000 гав-гав-гав- раскрутит.... Но ... Дури у хонды хватило . Обьем зарешал .

Оzzy
14.09.2021, 20:24
Дык)))
Крутить нижний подпружиненный винт, чуть позже дам фото.
Просадка оборотов вещь абс нормальная. Плохо, когда ее нет:cool:
Кроме всего прочего очень рекомендую сделать синхронизацию всех трех карбов.Со временем она "уплывает". После процедуры мотор не узнаешь повторно, гарантирую:cool:...

ХИЧНИК
14.09.2021, 20:30
Спасибо Паша . А какие холостые должны быть ? 700 маловато же ?

Оzzy
15.09.2021, 07:27
Мало. После прогрева на нейтрали должно быть 900-1000, при включенной педераче 800-850.

По регулировке.
Вот эти два винта, опломбированные желтой мастикой, не трогать ни в коем случае. Это синхронизаторы первого и второго цилиндра.
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

Винт регулировки холостых оборотов находится на карбюраторе третьего цилиндра, самом нижнем. Пишу с телефона, стрелку поставлю когда до компа доберусь....
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

ХИЧНИК
15.09.2021, 09:51
Мало. После прогрева на нейтрали должно быть 900-1000, при включенной педераче 800-850.

По регулировке.
Вот эти два винта, опломбированные желтой мастикой, не трогать ни в коем случае. Это синхронизаторы первого и второго цилиндра.
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

Винт регулировки холостых оборотов находится на карбюраторе третьего цилиндра, самом нижнем. Пишу с телефона, стрелку поставлю когда до компа доберусь....
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

Ок . Понял. Спасибо. на 900 оборотах он у меня стоит как вкопаный , не шелохнется . Можно без стрелки . Я так понял винт регулировки это тот , что под 45 градусов ( с пружиной) на нижнем . На верхнем и среднем его нет . Спасибо Паша .

Оzzy
15.09.2021, 12:50
Ок . Понял. Спасибо. на 900 оборотах он у меня стоит как вкопаный , не шелохнется . Можно без стрелки . Я так понял винт регулировки это тот , что под 45 градусов ( с пружиной) на нижнем . На верхнем и среднем его нет . Спасибо Паша .

"Спасибо" сосуды не расширяет (с) :);):D. Шутко)))...

Вот и должен стоять... Как вкопанный)))...

Понял правильно, но на всякий случай выделил:cool:

ХИЧНИК
16.06.2024, 11:42
Доброго дня козаки . За Останні 2 роки човен був на воді 2 рази . Вирішив все ж таки змінити оливу, фільтр . Та свічки . Так як човен знаходиться в Черкаській обл , то хочу зробити ТО самостійно .
Питання яке масло заливати ? 5w30 ? Мініральне, напівсинтетику, синнтетику ? Хондовське чи якісь бренди є негірші ?
І болюче питання , де можно купити свічковий ключ під Хонду . Бо маю 3 набори ключів і ні один не входить в колодязь свічки ((( .
Всим миру та добра !

Оzzy
17.06.2024, 09:17
Мастило motul outboard 10w-30

Ключ такого плану, трубчата штамповка [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] EgJj4_D_BwE
Або свічна торцева голівка на 18
Або проганяти по діаметру високу голівку на 18 на токарному верстаті.

Zagik
17.06.2024, 19:45
Есть хорошая поговорка- не мешай технике работать!
Масло еще ладно. Свечи для чего менять? чтобы что?

Оzzy
18.06.2024, 00:44
Щоб техніка і далі працювала, та не заважала тому, для чого вона сконструйована.

ХИЧНИК
19.06.2024, 19:46
Дякую Паша . Є ще таке питання. Є помисли закинути акум в носовий рундук . :Відстань до транця 3-3.5 м . Який кабель має бути ( діаметр ) , так щоб і не грівся і щоб без перебору ?

Оzzy
20.06.2024, 21:16
16 квадратів. Кабель КГ-16. Перевірено, неодноразово...

vub
22.06.2024, 22:59
16 квадратів. Кабель КГ-16. Перевірено, неодноразово... а довжина?:D

Оzzy
23.06.2024, 11:09
а довжина?:D

:Відстань до транця 3-3.5 м

А взагалі питання потрібно було б ставити на кшталт "А сейчас?" (с) Петрик:):D:D

vub
23.06.2024, 21:56
А взалі питання потрібно було б ставити на кшталт "А сейчас?" (с) Петрик:):D:Dа меже треба 5 метрів:cool::D на запас:D

Оzzy
24.06.2024, 10:45
а меже треба 5 метрів:cool::D на запас:D

"Туда тоже можно" (с) :D:D:D

ХИЧНИК
01.07.2024, 14:38
Такий містік ..... Спустив я човника на воду після 3 років простою . Попередньо замінив мастило та фільтр . Звівся з пів тичка . Працює ок . Тахометр якогось почав періодично підглючувати . Холості показує чітко 900 обертів .... А от на ходу то 4600 то 6200 при тому що на слух оберти не міняються . Напевно десь контакт неальо ) . Накатав десь близько 100 км , все вогонь. Тут вирішили протролити одну перспективну місцину ... 5-7 хвилин на холостих і пищить сигналізатор , горить червона лампа на командері (знизу під зеленою ). Миттю заглушив. Краєм ока помітив струмок з контрольки біжить. Думаю , може глюк який .... Пуск . З пів тичка ... Працює , все ок . Зелена світить , червона ні . 5 хвилин на холостих , знову все як раніше , писк , червоне світло .... Руку під контрольну, вода на пару градусів тепліше ніж за бортом .... Глушу і зразу запускаю ..... Працює скотина ..... 5 - 7 хвилин і знову те ж саме . Ну курва .... На тобі собака повний вперед !Ага ... Ніфіга , набирає трохи за дві і душить . Глушу , сходу завожу ... Повний .... Без проблем ! скидую до 4000, норм .... Хвилин 20 іду , даю повні , скидую до половини все ок . Падаю з гліса .... 2000 обертів.... 5 хвилин - червоне світло, писк .... Надоїло гратися , завів і поїхав додому . Хвилин 40 до точки під`йому човна , проблем ніяких , працює на відмінно . Я чесно кажучи трошки під ухи ївший ..... Шо за на .....?
Куди дивитись де шукати ту падлюку, що не дає мотору працювати на малих обертах ?

Оzzy
01.07.2024, 22:35
Кришку скидав одразу після зуммера та червоного світлодіода? Долонею БЦ не щупав?

ХИЧНИК
01.07.2024, 23:13
Кришку скидав одразу після зуммера та червоного світлодіода? Долонею БЦ не щупав?

Ні . Якось в голову не прийшло . Адже з контрольки воода не гаряча текла . Чи вона не через ГБЦ проходе до контрольки ?
І у мене виникала мисля , що на холостих помпа можливо недокачує .... Але ж вода з контрольки не гаряча . Крильчатку там хз коли міняли . У мене мотор вже 5 чи 6 років , то я точно не міняв . Лізти до помпи ?

Оzzy
02.07.2024, 00:46
Дивись. Є пару моментів, чим виробник Honda дуже відрізняється від інших (у кращий бік в сторону користувача). Це стосується не тільки ПЧД, якщо що. На наше, користувачів, щастя...

"Контролька" (с). Це банальний отвір до входу в БЦ. Знизу подача, доходить до блока по нижній площині різу - отвод на контрольку. Струя на цьому моменті каже лише про те, що помпа якось працює. Якось...

По охоложденню існує два контури. Основний, котрий охолоджує блок, поки мотор холодний, закритий термостатом. Роботу цього контура, дуже чітко контролюється термостатом. Ну і звісно датчиком. Як і казав, на наше щастя, коли помпа, особливо на холостих та поряд, з часом втрачає еффективність, градієнт термператури між контурами відслідковується датчиком, а він при цих умовах росте. Даєшь газу - підпору давки по воді вистачає, зменьшуєшь до хх - датчик волає. Тому по перше - інспекція помпи в цілому. Дивись рекомендації що вже приводив (таблиця технічного обслуговування). Іноді достатньо заміни тільки крильчатки. Іноді і основа і дзеркало. І єкономити тут не слід. Та не в якому разі не брати продукцію наших косоглазорилих небратів...

Ще вариіант. Стикався на цьому моті декілька разів, але... Темостат. З часом обростає всякою ..йнею та банальною накиппю. Там кришка, під двома а скоріше під трьома болтами М6. Крутнув, достав термік, оцінив стан, кинув у кип"яток. Якщо відкривається плавно та впевненно - чистиш від бруду та накипу і на місце. Ідеал - попередньо до його встановлення, проїхати без нього, по чистій та глибокий воді - весь бруд із системі охолодження ("сорочки" БЦ) вийде наззовні...

ХИЧНИК
02.07.2024, 15:12
Дякую Паша . Добре що ти у нас (форумчан) є :D:D:D

Оzzy
02.07.2024, 19:28
Дивись нижче - сосудорозширюючі алкогольні напої,.вісочно-кон"ячної структури вітаються:D;):).
Жарт звісно, але:rolleyes:...

ХИЧНИК
04.07.2024, 20:05
А у нас з форумчан ніхто зч на Хонду не барижить ?:D
А то я щось на просторах інтернету не знайду крильчатку та прокладки на БФ 30 . Чи в магаз якийсь путній ткніть носом ))))
Знайшов рем комплект за адекватну ціну , дзеркало , стакан, крильчатка , прокладки , шпонка ... Але пише виробник Хонда, країна Тайвань. Може це бути оригіналом ? Чую , шо доведеться таки коньак везти на оболонь .... :D:D:D

Оzzy
04.07.2024, 22:31
АБС-Моторс, Київ, Оболонь, відділ запчастин.

Мореман, Киів, Поділ.

Мотоконтинент, Ірпень, Херсон.
До речі:
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

Список далеко не повний, але останній час працюю з ними, нарікань не було.



ПС. Тайвань можна брати, але щоб орігінальний пак був у наявності. Але звісно, Жапан краще...

ХИЧНИК
07.02.2025, 16:02
Може у кого є 13 сталь на БФ 30 . Куплю .
То мій ТР Expres був 6000 зараз 12300 )))
Я трохи охуївший з такої ціни ))))

Оzzy
07.02.2025, 22:30
Бери за 5000 з доставкою:D:D

ХИЧНИК
11.02.2025, 12:34
Бери за 5000 з доставкою:D:D

То там же ж втулка не така . Це напевно на Ямаху 4т . Ладно б ще на 2т , то там точнуть 5 мм . А цей напевно на 13 шліців :confused:

Оzzy
13.02.2025, 14:13
Та то жарт був. 10 шлиців, але брати все одно не треба...

Шукай вихід на ебей. У тохи-мерка та Хонди винти однакові.
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] oe0voTJHHzE39CuhZjiPKnOaVQTHwwr5pQG6aChBVKN2dbjxxb XThX%2Bq32GM1u5s0SW9CZhU5ARb8DT0fclRH6oBOCAAV5%2FK sto3zOdpXiuT6H%2FaXY1DUDeyTianuQtw30cPPmwMR0m8jCny EhYvLFpWRYKsEQIPpniYc1IwhMhe5aj%2FqLNSBNVvMl3AUzP2 FXdgUbf6TNrG0wmryaIRwNwKe4jL5C9FqAnnuOtGHRK8aZMjI% 2BYFDdEJtD%2FAzZL%2Fid5D9HzRlQAlpBVgDZcUp03U3ydWaJ y5m114ZGe6n54UtUjerAOLXpsCErUc%3D%7Ctkp%3ABFBM8Nn7 859l

ХИЧНИК
14.02.2025, 09:31
Паша таке питання .... Знайшов гвинт оригінал Хонда старого зразка "свиняче вухо " . Кажуть що ці гвинти добре "чіпляються" за воду . У мене мотор піднятий так , що солас алюмінієвий навіть на гліс не може вийти, сходу воздушиться при наборі обертів . Сталь не воздушиться навіть при розвороту на повному ходу (Турінг Поінт Експрес 10 1/8 х15 ) . Кавітаційна плита десь на 2 см више дна ( Гранд Сільвер Лайн 370 ) . Так от питання чи підійде свиняче вухо Оригінал 9.25 х 12 як грузовий. Чи не буде воздушиться ? Чи сталь без варіантів ? І якшо не складно те ж саме питання про Балістик 13 й крок . Балістик мабудь точно буде в ідеалі , але ціна за бу "Балістик" 150 убитих єнотів , а вухо є за 2600 наших . Взяв би Експрес 10 1/8 х 13 винт вогонь але там
цінник 12 тис . А так як винт буде не основним хотілося б зекономити )))

Оzzy
16.02.2025, 07:53
9.25*12 в оригіналі був у мене "грузовим" на човні, набагато важче ніж твій. В паспортний режим він більш менш попадав на груженому "прогресі".
Баллістик взагалі не розглядай як грузовий. В нього призначення інше - швидкість.