Показати повну версію : Терміново потрібна допомога по запчастинам
Всім доброго дня! В розпал сезону захандрив мотор hidea 9.8 (він же parsun 9.8, він же tohatsu 9.8) нахолодно заводиться, працює декілька хвилин і починає глохнути. Глохне при скиданні газу або втиканні передачі. Є підозра на зношену голку карбюратора. На офсайті парсуна сказали чекати 3-4 тижні, на інших сайтах теж нема в наявності. Підкажіть, де можна пошукати цю голку, може, в кого є в закромах?
Альфацентавр
09.07.2021, 14:16
не может иголка износиться настолько быстро
Этому хайди 20 лет и 2000 моточасов?
Alexandr_Korobchuk
09.07.2021, 14:25
Всім доброго дня! В розпал сезону захандрив мотор hidea 9.8 (він же parsun 9.8, він же tohatsu 9.8) нахолодно заводиться, працює декілька хвилин і починає глохнути. Глохне при скиданні газу або втиканні передачі. ...
В кума була схожа "біда" - вирішилась промивкою і налаштуванням карба
Віктор Володимирець
09.07.2021, 16:09
Була така ж проблема (Меркурі 2,5 4Т)Промивка+регулювання клапанів.Тепер все ОК.
Була така ж проблема (Меркурі 2,5 4Т)Промивка+регулювання клапанів.Тепер все ОК.
Очень полезная информация, для человека у которого 2т.
На голі є виробітка, звідси і підозра. Вичитав, що ремкомплекти до карбів тохи, мерка, ніссана і ямахи аналогічні. Це може бути правдою?
На голі є виробітка, звідси і підозра. Вичитав, що ремкомплекти до карбів тохи, мерка, ніссана і ямахи аналогічні. Це може бути правдою?
Ключевое здесь- ваша ошибочная уверенность в "мотор hidea 9.8 (він же parsun 9.8, він же tohatsu 9.8)
если бы это была тоха, 99,99% проблемы такой не было бы. Пост не ради брюзжания, а что бы вы на воде не доверяли сильно такому мотору, это лотерея со своей долей вероятности - повезет/не повезет.. Процентное соотношение такое же - ?/?.
Но при ваших симптомах, сомнения есть, что виновата игла.
Если совсем без выхода, то можно шлифануть иглу
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
правда с таким шуриком скорее всего овал можно сделать..
На голі є виробітка, звідси і підозра.
Це все?
Повинні бути ще якісь симптоми. Наприклад, течія горючки з дифузору карбюратора, на етапі "груша м'яка - качаємо - груша тверда". Неможливість в принципі накачати поплавкову камеру, коли голка застрягла в сідлі.
Це все?
Повинні бути ще якісь симптоми. Наприклад, течія горючки з дифузору карбюратора, на етапі "груша м'яка - качаємо - груша тверда". Неможливість в принципі накачати поплавкову камеру, коли голка застрягла в сідлі.
Не спостерігалося такого, дякую що звернули увагу. Може, після довгого простою в нерестову заборону, які соплі понаростали в жикльорах спробую попродувати
Ключевое здесь- ваша ошибочная уверенность в "мотор hidea 9.8 (він же parsun 9.8, він же tohatsu 9.8)
если бы это была тоха, 99,99% проблемы такой не было бы. Пост не ради брюзжания, а что бы вы на воде не доверяли сильно такому мотору, это лотерея со своей долей вероятности - повезет/не повезет.. Процентное соотношение такое же - ?/?.
Но при ваших симптомах, сомнения есть, что виновата игла.
Если совсем без выхода, то можно шлифануть иглу
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
правда с таким шуриком скорее всего овал можно сделать..
Звідки така впевненість, що в японських моторів не буває проблем? Будьте обережні, це може бути чрєвато). А "він же парсун, він же тоха" це було в якості інформації, які аналоги можуть підійти, не більше. Купляючи бу китайця, я розумію, на що підписуюсь. На малій воді можу розрулити сам, на великій завжди є компанія.
Не спостерігалося такого, дякую що звернули увагу. Може, після довгого простою в нерестову заборону, які соплі понаростали в жикльорах спробую попродувати
По перше - повністю, до останнього гвинтика та жикльора, розібрати "карбофоса". Особливо - голку якості суміші, запам'ятавши кількість обертів первісного налаштування. Купити баняка карбклінера. Найкращий - "Hi Gear". Є дешевші, робочі, але там лотерея, можуть спрацювати, можуть не спрацювати. Та ретельно, нікуди не поспішаючи, йдемо напором по всім отворам, по всім каналам, в обидві сторони, не жаліючи рідини! ОСОБЛИВО - канал регулювання якості суміші!!! Увага - окуляри обов'язково, бо хімія дуже кусюча, попаде на слизисту - можна йожика народити! Руки теж буде пекти, але там терпимо. Збираємо, так шоб не залишилось зайвих запчастин. Особливо, знову - голка якості, на колишнє місце, на своє положення.
Далі запуск та налаштування. Останнє - дуже важливий етап...
Доповідаю: промивка і регулювання карба повернули мотор до життя. Очевидно, щось залипло під час простою в нерестову заборону. Всім дякую за поради.
Доповідаю: промивка і регулювання карба повернули мотор до життя. Очевидно, щось залипло під час простою в нерестову заборону. Всім дякую за поради.
На зиму лучше делать консервацию мотора - выработать бензин с карба на крайнем выходе, слить остаток с топливного фильтра, ну и спреем в карб и цилиндры задуть консервант. Тогда будет по весне как новый... относительно
ну и спреем в карб и цилиндры задуть консервант. Тогда будет по весне как новый... относительно
Все так, за исключением одного - дуть нужно в задроссельное пространство, чтобы эмульсионная трубка по каналу гтж, не попадала в облако консервационного спрея, иначе именно по весне именно с карбом могут быть моменты...
Все так, за исключением одного - дуть нужно в задроссельное пространство, чтобы эмульсионная трубка по каналу гтж, не попадала в облако консервационного спрея, иначе именно по весне именно с карбом могут быть моменты...
Да, профтыкал. В инструкции по консервации именно так и описывается.
vBulletin версії 3.8.7, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010