Увійти

Показати повну версію : Hidea 9.8 плавають обороти


oleh007
03.08.2019, 23:56
Картина така: мот заводиться з півтика, холості тримає. Коли дати газу на передачі, розганяється, потім різко скидає обороти, потім знову підхватує. На максимальному газу іде не в повну силу, потім йому надоїдає і він піднімає обороти до норми, потім знову скидає. Але не глохне. Додаткова інформація: свічки поміняні. Сьогодні виявив, що не працює охолодження. Контролька лиє нормально. Розумію, що причин може бути багато-прошу людей з практичним досвідом поради: в якій послідовності перевіряти можливі причини від найбільш імовірних до найнеймовірніших (по спадаючій). Чи може перегрів давати такі симптоми?

Dimonoff
04.08.2019, 06:22
Картина така: мот заводиться з півтика, холості тримає. Коли дати газу на передачі, розганяється, потім різко скидає обороти, потім знову підхватує. На максимальному газу іде не в повну силу, потім йому надоїдає і він піднімає обороти до норми, потім знову скидає. Але не глохне. Додаткова інформація: свічки поміняні. Сьогодні виявив, що не працює охолодження. Контролька лиє нормально. Розумію, що причин може бути багато-прошу людей з практичним досвідом поради: в якій послідовності перевіряти можливі причини від найбільш імовірних до найнеймовірніших (по спадаючій). Чи може перегрів давати такі симптоми?
Для начала восстановите охлаждение (сделайте ревизию помпы и при необходимости замените крыльчатку). Затем надёжно закрепите все места соединения топливных шлангов что бы исключить подсос воздуха (вместо стандартных китайских пружинок попробуйте пластиковыми стяжками зафиксировать).

oleh007
25.09.2019, 15:55
Охолодження в нормі, підсосу повітря нема, карб чистий. Тепер дусаю, в чому ще може бути причина?

Oldmen_a
25.09.2019, 16:09
может заедает пластина, которая под маховиком - опережение зажигания. Та самая которая стучит обычно на холостых

oleh007
25.09.2019, 23:58
может заедает пластина, которая под маховиком - опережение зажигания. Та самая которая стучит обычно на холостых

Як би мені цю пластину ідентифікувати? Є якесь чи фото, чи креслення,куда тій пластині заглядати?

Гаррри
26.09.2019, 18:44
Є якесь чи фото, чи креслення?
Пластина находится под маховиком (№20), но вероятность ее заедания мала.
Скорее всего мусор в карбюраторе. У меня тоже Хайди 9,8. Также плавали обороты. Разобрал (частично) карб, продул. В поплавковой камере было все чисто. Собрал. Ничего не изменилось. Второй разбор карбюратора был полный, с извлечением всех жиклеров и топливной трубки, выкручиванием винта качества, разборки насоса и т.д. Теперь работает ровно

oleh007
27.09.2019, 00:41
Так, побачив, про яку пластину йдеться. Вона точно не заїдає. Буду чистити карб. Дякую за інструкцію, бо я карб теж розібрав частково, скоріше для візуальної ревізії.

oleh007
29.05.2020, 23:38
Така фігня: на хайді 9.8 захандрив блок запалювання CDI. Знайти в Україні рідний не вдалось, оригінал від Тохатсу 9.8, копією якого є мій хайді, теж не нарив по інтернет-магазинах. Є від Парсуна 9.8, в теорії він теж копія Тохи, але ніде не можу знайти інфу, чи підійде він до хайді. Чи є у когось достовірна інформація на цю тему, або достатній рівень технічної освіти, щоб обгрунтовано відповісти, Так, чи Ні?

asel
30.05.2020, 15:56
9.8 он и в Африке. Других нет.
Чистите карбюратор под лупой.
А если есть руки, и хочется и легкий пуск, и аж ветер... То..
Катушка от Мицубиши , схема из мануала с добавкой переменного резистора

oleh007
01.06.2020, 10:24
От серйозно: я питаю про дуже конкретну модель і прошу дуже конкретної відповіді. Що я отримую? Про мітсубіші і резистори. Комедія

oleh007
01.07.2020, 19:28
З мотором розібралися. Реальну причину, згідно законів Мерфі, виявили як останню зі всіх можливих: комутатор, він же блок запалюваня. Поставили новий від парсуна 9.8, мотор поїхав!