КПК

Показати повну версію : Рибацький рай rybray. Дивина та й годі ((


Sergii Doc
18.03.2018, 16:45
Хочу поділитися дивною ситуацією, яка у мене трапилася з відомим і багатьма шанованим магазином Рибацький рай Рыбацкий рай [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
Не мав з ними справ до цього часу, аж тут, шукаючи цікавий воблер в інтернеті, побачив у них на сайті. Ну, мабуть, час знайомитись і ставати клієнтом. Заповнюю форму замовлення, замовляю передоплату через Приват, щоб не виникало сумнівів.
Мені телефонує менеджер, узгоджуємо деталі. Виявляється, треба почекати, бо цей воблер в Одесі. Та немає питань: давайте реквізити, ніяких накладених платежів, за мій рахунок Нова Пошта, чекаю на воблер, і ще докиньте того-сього щоб дарма не їздити.
Оплатив на їхню картку.
І от приходжу я забирати з НП свій воблер через 6-7 днів (завал на роботі), а мені кажуть: Вашу посилку відкликав відправник. Питаю: як??!! Я ж за товар заплатив?!!!
НП: це не ми, Ваші інші посилки лежать, а цю відправник відкликав.
Дають мені телефон, набираю представника "раю", а він мені: " у нас прописано в умовах доставки, що через 5 днів забираємо посилку з НП, якщо її не забрав замовник!"
В мене збій процесів в голові...
Стоп-стоп. Товар же оплачений? Оплачений. В Новій пошті я давно, і жодних претензій до мене з приводу "прийшов не через 2 дні а через 10" ніколи не було -завжди оплачував зберігання і забирав. То чому Ви забрали мій товар?
А от у нас такі правила!
Німа пауза на тему капець!!
Люди живуть ще в Радянському Союзі, і вважають, що можуть диктувати свої обмеження щодо способу життя дорослим людям, які принесли їм гроші, і можуть нести й далі!
(Більше того: спеціально потім подивився-немає у них такого правила [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])
А тоді, отямившись, намагаюсь знайти компроміс. Кажу: надсилайте мені його знову, я за свою доставку заплачу і товар забираю без претензій - але те, що ви придумали/начудили - то за ваш рахунок.
Давайте не сваритись, і я залишуся вдячним клієнтом, а косяки бувають у всіх, для такої фірми -дрібниця.
Пішов менеджер балакати з начальством. Відповідь ошелешила:
Ні! ОПЛАЧУЙТЕ ВСІ ПЕРЕЇЗДИ! І в майбутньому, поки не заплатите ці гроші, ніяких покупок!

Звичайно, я відмовляюсь.
Заплачені за товари гроші повернули на картку і спілкувались весь час ввічливо.
Тому особистої образи немає,
але сформувалось відраза до співпраці зі скнарливою та недалекоглядною фірмою.

Яка настільки забронзовіла,
що вважає за нормальну практику відбирати у клієнта оплачений ним товар,
вважає за краще втратити гроші аніж зателефонувати клієнту,
вважає за краще втратити гроші і при цьому посваритись з клієнтом, аніж визнати власну помилку або застарілу практику, теж втратити гроші - але продати товар і зберегти клієнта.

Думав, що такого в сучасному бізнесі не буває..
Отже, є місце на ринку для лояльних продавців.

А хто співпрацює з Рибацьким раєм - попереджаю про дивну і приховану практику "лише 5 днів на Новій пошті чекає оплачена вами посилка".

Всім тепла в Домику!

:palatka:

rybolov
18.03.2018, 23:17
Недавно хотел купить у них катушку, заказал на сайте, созвонился, да, катушка Ваша. Потом правда оказывается "извините, её забрали". Мелочь, а неприятно. Зачем сначала подтверждать, человек на что-то надеется, не ищет в других местах...

Alexandr_Korobchuk
19.03.2018, 19:02
...
Дають мені телефон, набираю представника "раю", а він мені: " у нас прописано в умовах доставки, що через 5 днів забираємо посилку з НП, якщо її не забрав замовник!"
....
А хто співпрацює з Рибацьким раєм - попереджаю про дивну і приховану практику "лише 5 днів на Новій пошті чекає оплачена вами посилка"

Я вас здивую, але в рибраї на сайті вказано про відкликання товару через 5-ть днів.:) - дивись скрін. Але за такий "косяк" можна з них крові попити немало:cool:

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])

Sergii Doc
19.03.2018, 19:34
Я вас здивую, але в рибраї на сайті вказано про відкликання товару через 5-ть днів.:) - дивись скрін. Але за такий "косяк" можна з них крові попити немало:cool:

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])
Олександре,
по-перше, компанія повинна забезпечити ідентичність інформації на мовних варіантах свого сайту. Якщо не забезпечила - її відповідальність.

По-друге, може я і дивний українець, але я користуюся українською версією. І мені абсолютно до спини, що там написано на "руській" - я її не читаю. Більше того: якщо бачу товар в двох компаніях, і у одній з яких немає українського варіанту - обираю іншу, де є.
До чого призводить користування російськомовними налаштуваннями браузера - наприклад, отут [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

Отож для українців і написав застереження.

Ну а головне в цій історії для мене - абсолютна зневага до того, чи стану я прихильним клієнтом, чи поставлю хрест на співпраці з ними.
Забронзовіли, м'яко кажучи
Дякую за юридичну пораду, як з них отримати/напитися - але крові їхньої не хочу: гроші повернули, голову не забивали, просто відкинули простягнуту дружню руку. То нащо вони мені після цього, і їхнья кров? Забули одне про одного та й край

Alexandr_Korobchuk
19.03.2018, 21:08
Отаке, ще й на мене наїхав:D:D

Доречі, я порад ніяких не давав - проста констатація фактів :)